menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Herfst-of grafstuk

Ga naar meest recente reactie

kris79

Kris79

hallo iedereen

heb nog eens iets nieuws gemaakt om mijn salontafel te decoreren,maar dit stuk kan perfect als grafstuk gebruikt worden.
gebruikte materialen:
-langwerpig bakje met oase
-rondom coniferengroen
-1groot alocasiablad
-herfstsedum
-pakje gemengd safarigroen
That's All!en in minder dan 10min was het klaar



[afbeelding verwijderd niet-https][/img]

mvg
Kris
woensdag 22 oktober 2008 - 21:01
meuwissenj

Meuwissenj

Hoi Kris

Dit zou ik persoonlijk niet op tafel leggen,
maar wel erg mooi als grafstuk.

Gr Marga
woensdag 22 oktober 2008 - 22:44
Loeken

Loeken

Hoi, Kris

Ik vind dit een héél mooie basis als bloemstuk.
Het zou nog meer tot z'n recht komen mochten er enkele roosjes in verwerkt zijn denk ik .
Maar dat is natuurlijk mijn mening hé !!
Met deze basis kan je heel veel kanten op vind ik .

Groetjes, Loeken
donderdag 23 oktober 2008 - 08:56
hommeltje

Hommeltje

Hallo Kris.
Nou ik vind het wel mijn stijl hoor , echt herfstig .persoonlijk zou ik het grote blad weglaten. maar op mijn salontafel mag het beslist wel staan.En misschien dat het met gekleurde bloemetjes wat vrolijker wordt
donderdag 23 oktober 2008 - 10:09
Mari

Mari

Hey Kris,

Dit zou inderdaad wel mooi zijn als grafstukje, net zoals Hommeltje zou ik ook het grote blad weglaten en er nog wat bloemetjes bijsteken,wat roosjes, toefjes hortensia, kleine chrysantjes en/of wat skimmia

Groetjes Mari
donderdag 23 oktober 2008 - 11:22
Karintje

Karintje

Hoi Kris,

Dit lijkt mij ook eerder een grafstuk, een beetje groot voor een salontafel

Persoonlijk zou ik ook het grote blad eruit halen en er een beetje kleur bijsteken, zoals eerder al aangehaald is door bijv. witte roosjes (die passen dan weer goed bij de grijze safari) of chrysanten.

Een tip; van de safari (de grote) haal je best de zijblaadjes eraf, die verdorren na een tijdje en dat oogt niet meer zo mooi. Van de safari zelf kan je weken plezier hebben op die manier!

Grtz,
Karin
donderdag 23 oktober 2008 - 11:48
Jose47

Jose47

Hoi Kris,


Ik vind het stukje ook mooi, maar treed de anderen wel bij wat betreft het grote blad en wat meer kleur erin, maar da's mijn persoonlijke mening hoor.

Mooi gedaan.

Groetjes
Josée
donderdag 23 oktober 2008 - 13:26
forza

Forza

Hoi Kris,

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige meningen, het grote blad overwoekerd de rest, jammer, alles bij alles een heel mooi herfstuk, goed gedaan maam neem onze meningen niet te serieus op, en laat maar komen die stukjes van jou, groetjes van Rini [afbeelding verwijderd niet-https][/img]
donderdag 23 oktober 2008 - 16:44
Vaxjo

Vaxjo

Inderdaad het blad mag weg,maar voor de rest heel goed gedaan. Ik zie er al een kerststukje in hier en daar een kerstballetje en mischien een beetje sneeuw.
grtjs
donderdag 23 oktober 2008 - 17:33
kris79

Kris79

hallo iedereen

bedankt voor de vele reacties,en tips
heb ondertussen het grote blad verwijderd,de kale plek verder opgevuld met sedum en enkele toefjes witte bloemen van Eupatorium Chocolat(die nu schitterend in bloei staat in de tuin!)en vooraan enkele lampionnekes bijgestoken
sorry van de fotokwaliteit,maar flits is stuk en is al te donker voor deftige foto,zal morgen proberen andere te nemen en te plaatsen
[afbeelding verwijderd niet-https][/img]

mvg
kris
donderdag 23 oktober 2008 - 18:16
Karintje

Karintje

Hallo Kris,

Dat ziet er al een stuk beter uit hoor

Nog een tip om wat rust in je stuk te brengen (had ik daarstraks ook al ff aangehaald) is de blaadjes van de safari halen

Grtz,
Karin
donderdag 23 oktober 2008 - 19:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon