menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Voortuin op t noorden met rozen

Ga naar meest recente reactie

redlena

Redlena

Hallo allemaal,

Wij hebben een kleine voortuin op het noorden en willen daar heel graag bodembedekkende,lage rozen in hebben,want dit past bij het huis(jaren 20-30).
Heeft iemand hier ervaring mee of dat mogenlijk is,ivm weinig zon.
vrijdag 29 mei 2015 - 15:23
redlena

Redlena

Niemand......!
vrijdag 29 mei 2015 - 18:19
Polplastron

Polplastron

Op het noorden' is een ruim begrip: als dat een grote tuin is, kan het best zijn dat er in die tuin 'op het noorden' best wel veel zon komt.

Indien dat echter niet het geval is, zou ik van rozen afzien want je gaat enkel frustraties en teleurstellingen krijgen.

Er zijn echter heel wat prachtige varens zoals de verschillende soorten en variëteiten van Polystichum, Dryopteris, Athyrium, Osmunda, ....

Misschien kan je een foto posten van de situatie en even meedelen wat voor soort bodem je hebt en hoe droog of vochtig die over het algemeen is?

Niemand......!

Er zijn nog mensen die moeten werken ook hé!

Groeten,

Pol
vrijdag 29 mei 2015 - 18:23
zuurtje

Zuurtje

citeer: kleine voortuin

je werkt te hard Pol
zaterdag 30 mei 2015 - 23:03
Polplastron

Polplastron

je werkt te hard Pol

Momenteel niet; ik ben op ziekenverlof ... , maar ik bedoelde in eerste plaats de overige forumleden. Het is nogal gek dat iemand een vraag stelt en een paar uren later al gefrustreerd is dat er geen antwoord komt hé! Zo werkt een forum immers niet; alle mensen hier komen hier vrijwillig en voor hun plezier en/of om anderen te helpen. We zijn geen helpdesk die 24/24 paraat staat ....

Allemaal niet erg echter .... Ik hoop wel dat het antwoord nog gelezen wordt ....

Groeten,

Pol
zondag 31 mei 2015 - 20:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon