menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tijdschrift moestuin

Ga naar meest recente reactie

garfield

Garfield

Het tijdschrift moestuin gaat stoppen. Er was een nieuwe uitgever (Medior), maar die heeft ook de handdoek in de ring gegooid. Te weinig abonnees. Toch jammer want ik vond het een leuk blad. Nu maar zoeken naar een vervanger.
dinsdag 22 februari 2011 - 11:29
rialle

Rialle

Ik had al zoiets verwacht. De laatste Moestuinen die ik kreeg waren allemaal van de maand ervoor.

Groetjes Rialle
dinsdag 22 februari 2011 - 11:41
garfield

Garfield

Ik denk dat de vorige uitgever er ook een zooitje van gemaakt heeft. De sterke prijsverhoging en de te late bezorging hebben natuurlijk veel mensen doen afhaken. Maar de nieuwe uitgever die netjes vroeg om je opnieuw aan te melden, heeft het wel heel netjes gedaan, maar daar krijg je natuurlijk niet veel abonnees mee. Ik kan in ieder geval de 40 Euro uitgeven aan iets anders voor de tuin. Ik heb wel een nette brief gekregen nadat ik mij wel aangemeld had, dat er te weinig abonnees waren om het tijdschrift uit te gaan geven.
dinsdag 22 februari 2011 - 12:24
an

An

jammer dat ie niet gewoon in de winkel ligt dan had ik het blad
zeer zeker gekocht,(want ik hoorde vorig jaar of het jaar daar voor al klachten er over ,(wou me eerst ook aanmelden als abonnee toen het tuin advies magazine er mee stopte)
misschien kan je die man een melding geven voor misschien om het uit te geven voor winkels (bv supermarkten)misschien is er dan meer animo.
ik koop tegenwoordig tuin en co is ook wel leuk ,
gr an
dinsdag 22 februari 2011 - 12:43
Calliope

Calliope

De laatste twee jaar heeft het alleen maar gerommeld. Met uitkomen en bezorgen. De een na de andere redacteur. Jammer, want informatief vond ik het goed. Ik heb mijn abonnement opgezegd, omdat ik over de afgelopen 2 jaar steeds maar 8 exemplaren heb gehad, van de 12. De andere zijn nooit nageleverd (ondanks bellen en klagen).

Ik denk dat het goed is als een uitgever opnieuw een moestuintijdschrift uitgeeft onder een andere naam, zodat er een nieuwe start gemaakt kan worden.
dinsdag 22 februari 2011 - 13:25
an

An

Hoi Marianne dan moet iemand hem wel dat idee geven als het in de winkels ligt kan je het vrijblijvend kopen ik denk dat veel meer mensen hem zouden kopen wat ik denk niet dat veel mensen dat blad kunnen,
als ie bij mij in de supermarkt zou zijn dan zou ik hem zeker halen mits ie niet te duur is ,want ik vindt een tijdschrift voor 4,- best prijzig (tuin en co is ook zo duur
dus ik kijk eerst of ie leuk is en anders neem ik hem niet (ik moet er wel wat aan hebben)
2,95 zou een leuk prijsje zijn voor het moestuin blad.
dinsdag 22 februari 2011 - 20:58
greener

Greener

Ik heb mij niet eens meer aangemeld na die mooie brief die ze onlangs hadden verstuurd.
Het was een grappig blad maar met veel foto's, veel reclame maar informatief?
Op dit forum alleen al vind je meer informatie...

Sebas
donderdag 24 februari 2011 - 10:24

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon