menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Plantendag Arboretum Kalmthout.

Ga naar meest recente reactie

chatoela

Chatoela

Hallo,

Denk er aan om bij goed weer eventueel nu zondag naar de plantendag in het Arboretum te Kalmthout te gaan. Is iemand daar al geweest? Is het de moeite om daar eens te gaan rondsnuffelen?

Groeten,
Karin
donderdag 16 april 2009 - 08:12
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Ik wou dat ik tijd had.. Er zijn altijd wel bijzondere struiken en bomen te koop, die je niet snel ergens anders ziet en het park lijkt me nu prachtig. Als je gaat, wens ik je veel plezier! Groeten Martje
donderdag 16 april 2009 - 09:13
lentemode

Lentemode

Ja, Martje, dikke aanrader, hé !

En ho, wat zal het park er ook lentefris bijliggen ...

Verwacht je wel aan een hele heisa drukte...

Veel plezier, Karin ! Gegarandeerd !

Groetjes,
Mia
donderdag 16 april 2009 - 09:47
chatoela

Chatoela

Hoi Martje en Mia,

Jullie maken me al helemaal enthousiast Mijn moeder en ik zullen er veel plezier beleven, hopelijk staat er niet teveel moois, heb nu al bijna geen plaats meer in mijn tuin, ga er weer niet aan kunnen weerstaan Moet me wel een beetje inhouden, binnen 2 weken zijn het de tuindagen in Beervelde en wil daar ook nog wel wat kopen. Ik, verslaafd???nee hoor

groeten,
karin
donderdag 16 april 2009 - 10:13
lentemode

Lentemode

Ha Karin,

Daar zit ik nu op te "vlassen" zie, op Beervelde !
Heb zonet gezien dat uitrit Beervelde versperd is ...

Wat nu gebakken ???

Groetjes,
Mia
donderdag 16 april 2009 - 17:43
chatoela

Chatoela

Mia, de uitrit Beervelde versperd!!!!!!!zeg dat dit een grap is

Ik ken dat gevoel "vlassen" hier worden de dagen ook afgeteld , ben in de herfst 2008 ook geweest en heb maar een paar plantjes gekocht hahaha

De inkom is wel redelijk duur maar toch de moeite, mischien kunnen we hier op het tuinforum wel aan 25 mensen geraken voor beervelde dan is de inkom maar 8€.

groeten,
karin

ps: we komen elkaar mischien wel tegen in beervelde.....
donderdag 16 april 2009 - 18:13
dendrodan

Dendrodan

Als die uitrit versperd is dan is het ofwel daarvoor af of daarna. Dan is het via lochristi dat je er geraakt.
Btw in het tuinadvies magazine staat een bon voor 2€ korting in voor beervelde
donderdag 16 april 2009 - 21:18
chatoela

Chatoela

Hallo dendrodan,

Zal nog eens goed moeten kijken dan in het tuinadvies magazine, heb de kortingsbon niet gezien

wat betreft de versperde afrit....lang leve de gps

groeten,
karin
vrijdag 17 april 2009 - 08:22
dendrodan

Dendrodan

gps ja zeker hip hip hoera,
maar soms stuurt hij je ook verkeerd. Heb eht al meegemaakt dat de gps zegt rechts af en dat de straat een irichtingsverkeer is geworden. En dan pas een update gedaan van de gps, mijn oom moet zoiets niet hebben hij blijft zweren op een kaart en zijn mond om de weg aan de mensen te vragen en hij werkt dagelijks met pc dus van de technologie heeft hij geen schrik.
vrijdag 17 april 2009 - 11:26

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon