menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinidee s hertogenbosch

Ga naar meest recente reactie

schuurmans

Schuurmans

nog een dag en het zit er weer op. als je nog komt ik sta in stand nr. 401, kuipplantenvereniging, met bijzondere planten en zaden.

grt
henk
zaterdag 28 februari 2009 - 20:52
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Henk, Succes gewenst met de laatste dag! Het zal best vermoeiend zijn maar hopelijk ook heel gezellig!
zaterdag 28 februari 2009 - 21:00
leeuwtje

Leeuwtje

Heb je nog planten over Henk????? De mijne staan al lekker warm in het zonnetje in mijn kas.
zaterdag 28 februari 2009 - 21:30
schuurmans

Schuurmans

de mooiste planten gaan meestal naar de personen die het eerste komen. maar er zijn er nog voldoende, we hadden 73 verschillende soorten.

grt
henk
zaterdag 28 februari 2009 - 21:39
leeuwtje

Leeuwtje

O netjes! Dan hadden jullie allemaal genoeg gestekt en gezaaid!
zaterdag 28 februari 2009 - 22:17
Peppody

Peppody

we zijn gisteren naar de tuinbeurs geweest. Het was druk bij jullie stand, ik heb verder niemand aangesproken. De tuinbeurs viel ontzettend tegen! Ik had verwacht leuke tuinideëen op te doen maar helaas. Je kunt er beter heen gaan als je sauna's, tuinmeubelen en zelfs chique kleding (echt geen tuinkledij) of een uiensnijder zoekt. Gelukkig hadden we vrijkaarten anders was het zonde van het geld geweest. Rob's roadshow was wel leuk, hij gaf gratis (!) planten weg en zo zijn we weg gegaan met een grote schaal beplant met 6 bladbegonia's, een palm en 2 trayen viooltjes. Daarnaast had mijn man mij verwend met 3 orchideëen, de mijne hebben de winter niet overleefd daar we geen verwarming hebben in ons huis en de temperatuur regelmatig onder de 10 graden is geweest funest voor m'n orchideëen, heb er nog maar 3 over van de 8 de rest heeft zwarte bloemstelen en geen bladeren meer. (dus zullen wel niet meer opkomen denk ik) Al met al was dat dus wel geslaagd.
Jullie zullen wel goed verkocht hebben! Voor ons is tuinidee niet voor herhaling vatbaar. Mochten jullie in NL een beurs weten waar wel modeltuinen zijn aangelegd of waar je leuke ideeen op kan doen, dan hou ik me aanbevolen!
maandag 2 maart 2009 - 12:26
schuurmans

Schuurmans

Peppody,
je schrijft dat Rob's roadshow leuk was. maar als je vier keer die twee schreeuwers hetzelfde kletsverhaal die grote hal in hoort jagen, met een overdosis aan decibels, dan is dat niet leuk meer. hoe word ik populair bij het publiek?? je gooit voor honderden euro's bloemen tussen de mensen je verteld daar een gelikt verhaaltje bij. en, je bent voor eeuwig sinterklaas.
als je zin hebt om een mooie beurs met planten te zien zou je in juni naar de internationale kwekerijdagen in Bingerden kunnen komen. uitsluitend planten zonder andere commercie.

grt
henk

maandag 2 maart 2009 - 20:43
Peppody

Peppody

je hebt gelijk, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om dat telkens aan te moeten horen. We hebben alleen z'n laatste show gezien en gratis planten maakt hebberig en is toch altijd leuk om met planten naar huis te gaan.
Ik heb even gegoogled op Bingerden en dat lijkt ons wel leuk, het is nog vlakbij mijn ouders in de buurt ook (Zutphen) dus dat komt goed uit. Hier zullen we zeker naar toe gaan. Bedankt voor de tip!
maandag 2 maart 2009 - 22:26
leeuwtje

Leeuwtje

Ik heb dat bingerdengebeuren ook meteen in mijn agenda gezet!
dinsdag 3 maart 2009 - 11:03
Detuinenindemen

Detuinenindemen

De mooiste tuinbeurs vind ik de dagen van Beervelde. Heel sfeervol en een aanbod van bijzondere planten en andere tuinartikelen.
woensdag 4 maart 2009 - 09:25
schuurmans

Schuurmans

Martje,
zal ik hier dan maar een keer zeggen dat de Tuinen in Demen ook best de moeite waard zijn om eens of meerder malen te bezoeken.

grt
henk
woensdag 4 maart 2009 - 18:50
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Nou Henk, dat is aardig hoor. Maar het zijn geen modeltuinen en we verkopen geen planten. (en we maaien hier de irissen als ze gaan bloeien). We zijn weer hard aan het werk om de tuin mooi te maken voor het bezoek en ik hoop jou ook te zien. Groeten Martje
woensdag 4 maart 2009 - 18:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon