menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Suggestie nieuwe categorie forum

Ga naar meest recente reactie

CeeGee

CeeGee

Is het mogelijk/wenselijk om een categorie 'ziekten en plagen' toe te voegen aan het forum? Wellicht per plantengroep (siertuin, moestuin, succulenten, etc) Ik heb daar een vraag over, maar er is niet echt een categorie die geschikt is.
Wel zie ik dat de vragen over ziekten en plagen in de algemene categorieen staan, dus de vragen over een ziekte bij een struik staat dan in de categorie 'bomen en struiken'.

Hoor graag of jullie dit ook een goed idee vinden.

Voor het stellen van deze vraag was ik op zoek naar info van wie er beheerder/admin is van dit forum, maar ik kon het niet vinden.

Hopelijk komt het via deze weg ook terecht bij een beheerder of admin.
zondag 21 mei 2023 - 00:17
minouke

Minouke

Je kan dit bvb. bij "Allerlei Vragen ivm de Tuin" of als het over bomen en struiken gaat bij "Struiken & Bomen", voor de moestuin bij "Groenten" enz.
zondag 21 mei 2023 - 06:11
Lamium

Lamium

In de praktijk gaat in elke categorie zeker de helft van de vragen al over ziektes en plagen. Eigenlijk jammer, want er zijn ook veel leukere dingen te bespreken dan onzichtbare schimmels waar voor de consument geen middeltje tegen is :P. Maar wel nuttig natuurlijk.
zondag 21 mei 2023 - 10:51
dries944

Dries944

Nu we hier toch bezig over zijn is het mss verstandig om het onderwerp Permacultuur een aparte sectie te geven bij varia!?
Permacultuur gaat veel verder dan biologisch tuinieren dus ja.
Nu dit zo opkomt met al die voedselbossen ed. zou dit wel tof zijn.
zondag 21 mei 2023 - 21:14
dries944

Dries944

Wa denk je Minouke?
maandag 21 augustus 2023 - 20:22
CeeGee

CeeGee

@Lamium: Dat had ik ook gemerkt en dat maakte dat ik mijn voorstel deed. Als je nu toevallig niet op zoek bent naar ziektes en plagen, dan moet je door heel veel berichten scrollen waar je niet blij van wordt, en als alles op 1 plek is dan weet je dat je daar alleen vindt waar je naar op zoek bent als je wél wat wilt weten over ziektes en plagen.
Het is alweer even geleden dat ik de vraag stelde, maar ik hoop dat ik toch een reactie mag ontvangen wat het beheer hiervan vindt.
woensdag 27 december 2023 - 23:26

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon