menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Stekken en zaden gezocht

Ga naar meest recente reactie

LilyC

LilyC

Wie kan er stekjes van allerlei bessen missen? Ook ben ik op zoek naar zaden van de judaspenning maar ook stekken van andere planten zijn meer dan welkom daar ik hier in een huurhuis met een hele grote gras-tuin zit waar ik graag een mooie bloemrijke tuin zou willen van maken en de tuin is mijn enige vrijheid want verder kan ik enkel buiten als er iemand met mij kan en wil rijden.
Deze oproep doe ik aan mensen die in een straal van 20 KM rond Kortemark wonen want verder kan ik het niet komen afhalen.
Zelf kan ik u zaden van mirabilis, butternut en een andere pompoensoort nl een groene die eruit ziet als een reuze courgette maar ze is wel heel lekker, de naam is mij onbekend.

Planten & Tuinbenodigdheden

donderdag 13 februari 2014 - 23:18
furor

Furor

ik zou eventueel enkele soorten kunnen leveren, kom geregeld eens in Izegem-Ardooie.

Zelf ben ik op zoek naar stekjes van Hamamelis x intermedia 'Diane', 'Jelena' of een gele. En enkele scheuten of zaden van winterzoet Chimonanthus praecox.

Misschien is er via via iets te regelen met andere geïnteresseerden?


Bloemenzaad kan je online bestellen of bv. plantjes via de kruidenactie van Natuurpuntafdeling De Buizerd (Izegem-Ingelmunster).

vrijdag 14 februari 2014 - 13:58
LilyC

LilyC

Hallo
Bedankt voor uw antwoordje, maar ja Izegem is ook niet zo direct kortbij geloof ik zeker weet ik het niet want ken eigenlijk de omgeving niet zo goed.
Moest ik iemand kennen die heeft wat u zoekt ga ik het je zeker melden ik bezit ze zeker nog niet.
Ik hoop dat u en ik nog vinden wat we zoeken

Vriendelijke groeten
Lily

PS kan u mij misschien meer info geven over die kruidenactie
zaterdag 15 februari 2014 - 22:11
furor

Furor

http://www.debuizerd.be/kruiden.htm

Izegem (-Roeselare-Hooglede)-Kortemark: 15 km
zondag 16 februari 2014 - 19:18
LilyC

LilyC

Bedankt maar zie dat ik nog even zal moeten wachten want is nog de cataloog voor 2013, maar ik bewaar het toch hoor
zondag 16 februari 2014 - 21:31
furor

Furor

dat zal ongeveer hetzelfde zijn, hoor.
zondag 16 februari 2014 - 22:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon