menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Reisverhalen

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Paronoto

O.K. dat is al iets en welbedankt, maar in de "juiste" volgorde ware toch nog beter geweest ttz nr 1 bovenaan enz.
dinsdag 7 december 2010 - 09:57
Pieter

Pieter

Maar de datum en dag staan steeds in de titel, dus zo groot is het probleem ook niet hé.
dinsdag 7 december 2010 - 13:12
Botanist

Botanist

Er bestond wel al een topic 'Avonturen uit den vreemde door ons leden'. Misschien moeten die dan liefst hierbij gevoegd worden.
dinsdag 7 december 2010 - 15:12
AlainFSD

AlainFSD

Antwoord op 07/12/2010 om 15:12
Er bestond wel al een topic 'Avonturen uit den vreemde door ons leden'. Misschien moeten die dan liefst hierbij gevoegd worden.

Ik wil me graag bij Emile aansluiten, want mijn vorige bijdragen over EthiopiË 2006 en Chili 2004 zijn met het verdwijnen van die subdirectory ook de vuilbak ingegooid

Ongetwijfeld met de beste bedoeling maar ik voel me hier een beetje verweesd.

Als ik er iedereen mee kan plezieren, dan wil ik het gehele verhaal opnieuw posten in cronologische volgorde, dat is makkelijk zat want ik heb mijn verhaal als een word bestand opgeslagen met dagelijkse nieuwe elkaar opvolgende episodes vanuit Namibië.
Alleen wil ik dan een paar dagen tijd 'kopen' om de 'dode' fotolinks te herstellen evenals die heel af en toe verloren gegane alinea's uit het oorspronkelijke verhaal.

Laat maar iets weten,

mvg,

Alain
woensdag 8 december 2010 - 00:09
Pieter

Pieter

Alain, je vorige reisverhalen staan ook in dit forumonderdeel in de gebundelde topic bovenaan. Op mijn computer toch, dus ik verwacht dat dat bij jou ook zo zal zijn.
woensdag 8 december 2010 - 10:00
Botanist

Botanist

Dat is ook wat ik bedoelde Pieter en Alain.
Ze samenbrengen zou wel ideaal zijn om alles in een topic terug te brengen. Wel misschien best reis per reis.
woensdag 8 december 2010 - 11:46
Pieter

Pieter

OK dus één topic voor Ethiopië, één topic voor Chili enzovoorts. Dat zou inderdaad heel mooi zijn dat, maar wat doen we met de commentaren op de oorspronkelijke topic?
woensdag 8 december 2010 - 12:27
Botanist

Botanist

Dat word een andere knoop vrees ik. Heb je zelf een idee ?
En Pieter, wanneer vertrok jij weer op reis ?
woensdag 8 december 2010 - 13:04
AlainFSD

AlainFSD

Ik heb het gehele reisverhaal (met extra bijgevoegde foto's) proberen te posten en kreeg bij de twee pogingen deze foutmelding :

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/forum/public_html/inc/smileys.inc on line 499


weet iemand hoe ik mijn verhaal alsnog gepost krijg ?

Alain
woensdag 8 december 2010 - 20:48
Pieter

Pieter

Hmmm dat zal iets zijn voor Focus, de programmeur. Ik vermoed dat, doordat de tekst heel lang was, de servers tijd nodig hadden om alles te verteren end at daarbij de maximale tijd overschreden werd. Misschien in het holst van de nacht eens proberen?
woensdag 8 december 2010 - 21:05
AlainFSD

AlainFSD

Dat dacht ik ook Pieter, alleen vrees ik dat door de grootte van het bestand (66 pagina's met vele foto's in een wordbestand) het ook voor de lezer problematisch wordt om dat bericht te laden.
Misschien moet ik het verhaal dan maar in 3 of 4 opeenvolgende stukken posten ?

Alain
woensdag 8 december 2010 - 21:10
Pieter

Pieter

Of misschien een deel posten en dan een volgende deel toevoegen door het bericht te wijzigen. Niet zeker als het zal werken, maar het proberen waard.
woensdag 8 december 2010 - 22:11
AlainFSD

AlainFSD

Sorry, het lukt gewoon niet (posten en daarna wijzigen), er is blijkbaar een maximum aan de te posten berichten, jammer van die beperking.
Ik zal het in drie delen proberen,

Alain
woensdag 8 december 2010 - 22:41

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon