menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Foute boel

Ga naar meest recente reactie

Tine

Tine

Ga ik naar een salvia kwekerij en waar kom ik mee thuis behalve met salvia's? Juist, foute boel dus.
maandag 21 augustus 2006 - 13:53
Nigella

Tekst aangepast

Nigella

[afbeelding verwijderd niet-https]
Tine even geregeld

Mensen dit is dus de foto die Tine een beetje TE groot hierboven had staan. Ik kon hem wissen, maar kon, de verkleinde niet hierboven krijgen, sorry. Kurt zal dat wel kunnen

Tine: Jij schreef Ga ik naar een salvia kwekerij en waar kom ik mee thuis behalve met salvia\'s? Juist, foute boel dus. de rest van verkleinprobeersels heb ik gewist grote foto\'s doen het forum te traag lopen
maandag 21 augustus 2006 - 14:14
Nigella

Nigella

Tine ik vind hem schitterend zo'n nuance !!!!!!!!!!!
maandag 21 augustus 2006 - 14:20
Tomateboer

Tomateboer

Inderdaad foute boel maar toch zeer mooi!!!
grt
maandag 21 augustus 2006 - 14:21
Elsje

Elsje

Haha !
Fijn dat iemand anders dat ook eens voorheeft !
Hoe goed ik mijn plantenlijstje ook opstel en hoe goed ik ook het voornemen maak om mij eraan te houden, 't is elke keer weer om zeep als ik naar de kweker ga ... Mijn man lacht mij dan altijd vierkant uit en vraagt hoe ik dat weeral allemaal erbij ga proppen in de tuin. Maar elke plant vindt uiteindelijk wel zijn plekje. Ik kan ook geen enkele tuin gaan bezoeken of ik heb wel iets bij als ik thuis kom. De laatste keer stak de stipa gigantea gewoon door het open dak van mijn autootje. Mijn kinderen lagen dubbel toen ik thuiskwam !
maandag 21 augustus 2006 - 14:25
Bowie

Bowie

Elsje wij rijden met een sportwagen met heel weinig kofferruimte, moet je je voorstellen hoe inventief wij soms moeten zijn om iets mee te nemen

Soms zien we de mensen nogal staan kijken wat wij daar allemaal in wegsteken
maandag 21 augustus 2006 - 14:28
Adrienne

Adrienne

ja, maar in die klein bakskes krijg ge veel kwijt
En da's veel handiger om te parkeren.

gtjs adrienne
maandag 21 augustus 2006 - 14:41
Bowie

Bowie

Adrienne de auto is groot hoor maar de koffer niet!!!!! We zouden soms van ons eigen een foto moeten kunnen trekken, ik denk dat we nogal met ons eigen zouden lachen, we zeggen nogal dikwijls dat we de auto van mijn zus zouden moeten gebruiken ( da's nl een jeep) maar ja we zouden waarschijnlijk nog te weinig plek hebben.
maandag 21 augustus 2006 - 14:49
Tine

Tine

Nigella, bedankt voor het verkleinen. Ik heb nog meer van dat moois meegenomen maar durf het niet meer te plaatsen. Gek eigenlijk want ik doe het precies zo als anders en nu wordt het te groot.Ik snap niet waar dat aan ligt.

Tine.
maandag 21 augustus 2006 - 16:00
Tine

Tine

[afbeelding verwijderd niet-https]

Nog maar een poging. Deze heb ik ook meegenomen...

Tine
maandag 21 augustus 2006 - 16:44
marleen

Marleen

geef toe tine,
datgene wat je in de plaats van salvia's meeheb,
ewel het mag gezien zijn!

marleen
maandag 21 augustus 2006 - 16:48
Victor44

Victor44

Maar wat ik me afvraag Salvia's gelijken toch niet op Dahlia's!!!!!!
maandag 21 augustus 2006 - 18:11
Adrienne

Adrienne

Amaai Tine,

Te gek, ik zou ook de verkeerde meebrengen
gtjs adrienne
maandag 21 augustus 2006 - 18:30
ines

Ines

Tine U hebt prachtige bloeiers mee...en de volgende keer dan de salvia's...
maandag 21 augustus 2006 - 18:54
Nigella

Nigella

Tine
die laatste vind ik ook knap hoor
maandag 21 augustus 2006 - 19:38
Tine

Tine

Victor 44, natuurlijk lijken salvia's niet op dahlia's, maar als zo'n dahlia zo trots jouw richting opkijkt en zachtjes in de wind wiegt, dan kan je niet anders dan overstag gaan. De salvia's hebben het me niet kwalijk genomen hoor. "Komen we volgende keer weer aan de beurt", hoorde ik hun fluisteren. En dan doe ik dan.

Tine.
maandag 21 augustus 2006 - 20:14
Victor44

Victor44

Zo lang je plaats hebt,kan je blijven meebrengen Tine.Het zijn alvast prachtige dahlia's.Als je daar zaad van kan nemen heb je volgend jaar misschien nog heel andere bloemen.
Grtjs
maandag 21 augustus 2006 - 21:31
lisa

Tekst aangepast

Lisa

ja,de dahlias heben wel een aantrekingskracht daar kan men moeilijk van afblijven -
bij zo mooie kleuren moet men gewon zwaak worden -helaas hen ik helemaal geen plekje voor
dahlias over-dus foute boel
mvg lisa
maandag 21 augustus 2006 - 22:43
Adrienne

Adrienne

Lisa,

Je hebt hele mooie lage soorten voor in potten of bakken.
Misschien kan je zo volgend jaar nog eentje zetten.

gtjs adrienne
maandag 21 augustus 2006 - 23:49
marleen

Marleen

victor,
kan je eens uitleggen hoe je van dahlia's het zaad kan winnen aub?

alvast met dank
marleen
dinsdag 22 augustus 2006 - 07:30
lisa

Lisa

marleen,ik heb ook zaad van de dahlias gewoonen-het zit ik dacht tussen de bladeren in ieder geval
vind ik ze makkelijk te vinden -ik heb wel gehoort dat het toch een tijdje duurt tot je dahlias heb -
het zat veel zaad in
groetjes lisa

adrienne ik heb de dahlias nog nooit in potten gedaan
groetjes lisa
dinsdag 22 augustus 2006 - 10:12
Bowie

Bowie

Marleen ik heb een aparte topic gezet voor Viktor, want hij heeft dat ook eens geantwoord over lelies.

Maar hij zal dat misschien niet meer gevonden hebben, als er ondertussen nog veel andere antwoorden bijkomen, is het soms niet duidelijk meer wie aan wie antwoordt.

Lisa heb je dat dit jaar voor de eerste keer gedaan of heb je al geprobeerd om die dan te zaaien?
dinsdag 22 augustus 2006 - 10:21
lisa

Lisa

ik had al zaden van en ook aan iemand op het forum zaden op gestuurt-dus ik weet wel wat ervan-maar laat maar victor zijn mening zeggen
lisa
dinsdag 22 augustus 2006 - 10:35
lisa

Lisa

wel nog een kleine tip-knip de stelem met de uitgebloeide bloemen boven een bladpaar af het ontstaan dan nieuwe zijcheuten met aan de toppen weer bloemknopen
groetjes lisa
dinsdag 22 augustus 2006 - 12:02
Catgarden

Catgarden

Hele mooie Dahlia's, Tine
Vooral die tweede is héél héél mooi met die vlekken erop.
Die Salvia's hebben je het vast niet kwalijk genomen dat je ze niet meenam toen ze zagen welke mooie dingen je in de plaats had
dinsdag 22 augustus 2006 - 14:34

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon