menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

DROEVIG NIEUWS

Ga naar meest recente reactie

dolf

Dolf


Onze beste collega Robert Fonteyne is donderdag 10 april op 68 jarige leeftijd
overleden.




groetjes Werner
zaterdag 12 april 2008 - 12:19
cactelders

Cactelders

Aan de familie en zijn goede Westvlaamse vrienden ons oprecht medeleven , een man van kaliber waar de cactuswereld een groot verlies aan heeft !
zaterdag 12 april 2008 - 12:39
stekeltje

Stekeltje

Onze deelneming aan de ganse familie, een groot verlies voor Grusonia en de cactuswereld.
zaterdag 12 april 2008 - 13:25
maurice2

Maurice2

onze innige deelneming aan de familie van robert fonteyne, dit is een groot verlies voor de cactuswereld
zaterdag 12 april 2008 - 13:46
jumperke

Tekst aangepast

Jumperke

Mijn innige deelneming aan de familie.

jerko
zaterdag 12 april 2008 - 13:59
Pieter

Pieter

Bij deze deel ik ook mijn oprecht medeleven mee aan de familie en vrienden van Robert. Ik heb de eer gehad verschillende keren met Robert te kunnen praten het laatste jaar. Dat is erg schrikken dit vreselijke nieuws hier te vernemen.
Pieter & Roxana
zaterdag 12 april 2008 - 14:54
Alain1

Alain1

Gisteren stond ik even stil bij het horen van het droevige nieuws op de Grusonia vergadering ... net zoals de vele anderen ...

Mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden van Robert.

Hilde, Alain en Arne+
zaterdag 12 april 2008 - 16:48
Tim

Tim

Onze oprechte deelneming. Veel sterkte aan de famile.
zaterdag 12 april 2008 - 17:22
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

In naam van CaVeKa en Cactusweelde Vlaams Brabant onze oprechte deelneming. Na Eric Piens, Jan Wouters, André Liekens nu Robert ....
We zijn er enkele keren op bezoek geweest... een joviaal mens is van ons heen gegaan, ons rest een goeie souvenir...
zaterdag 12 april 2008 - 17:34
Witvis

Witvis

Onze oprechte deelneming bij dit groot verlies ,meermaals ontmoet en veel van opgestoken.
zaterdag 12 april 2008 - 20:52
MrPalmtree

MrPalmtree

Mijn oprechte deelneming.
zondag 13 april 2008 - 09:22
WillyN

WillyN

mijn oprechte deelneming aan familie en vrienden
maandag 14 april 2008 - 11:34
Wardje

Wardje

Ja, dit is inderdaad heel droevig nieuws. Robert was zo graag nog eens naar Wiesbaden geweest (voor de hybriden) om zijn vrienden en kennissen te zien. Nu vrijdag a.s. zouden we samen met zijn vrouw naar Wiesbaden geweest zijn, alles was geregeld. Maar het is anders uitgedraaid. Verleden week was Robert nog vol overtuigd om met me mee te gaan. Helaas .....

ik zal verweesd naar Wiesbaden trekken ....

Marc
maandag 14 april 2008 - 17:39
stekeltje

Stekeltje

Gisteren afscheid genomen, samen met vele andere cactusvrienden van Robert.
Het was een afscheid waar hem alle eer is bewezen, met een schets van zijn leven,werk en hobby.
Triest dat Robert zo vroeg van ons heenging....
vrijdag 18 april 2008 - 11:23

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon