menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Sla ...op komst

Ga naar meest recente reactie

Victor44

Victor44

Als het weer wat meevalt kan het nu toch niet echt lang meer duren. Veldsla wordt al de ganse winter gegeten ,sla werd voor de winter gezaaid rechtstreeks in tunnel

[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 23 februari 2011 - 22:16
bisschop

Bisschop

supper
woensdag 23 februari 2011 - 22:49
Calliope

Calliope

Dat ziet er goed uit!
woensdag 23 februari 2011 - 23:04
jamssen

Jamssen

mmm lekker.

mlouise
woensdag 23 februari 2011 - 23:30
cetinel

Cetinel

mmmmm lekker,krijg nu al zin in,ik moet mijn veldsla en gewone sla nog kopen(moet nog sla zaaien eigenlijk)...
donderdag 24 februari 2011 - 08:21
rialle

Rialle

Lekker Victor! En al zo vroeg in het jaar. Bevriest die sla dan niet of is je kas verwarmd?

Groetjes Rialle
donderdag 24 februari 2011 - 09:14
Victor44

Victor44

Het zijn twee soorten wintersla,die kan tegen een paar graadjes vorst! en neen, kas is niet verwarmd.
grtjs
donderdag 24 februari 2011 - 15:34
Rita1960

Rita1960

Hé Victor dat ziet er alvast goed uit..
eet ze..
één van de soorten de Artic King??

groetjes,

Rita
donderdag 24 februari 2011 - 18:42
Victor44

Victor44

Rita,
De ene soort is inderdaad Arctic King,de andere is zaad die ik zelf geoogst heb van een plant die ik heb laten doorschieten . Deze had ik verleden jaar gekocht in het voorjaar in het tuincentrum hier,welke soort het is weet ik niet,maar hij viel enorm mee,en begon pas zeer laat met doorschieten. Ik heb ze beiden voor de winter gezaaid.
grtjs
donderdag 24 februari 2011 - 18:53
Rita1960

Rita1960

da's mooi, want hier is de artic king vorig jaar erg laat gezaaid en direct na het verplanten kregen we de sneeuw en de ellende.. en was ik te laat met met het plastic..

staan hier nu in kleine plantjes onbeschut tegen de zuidmuur van de woning.. en ze leven nog.. dit weekend ga ik er plastic over heen zetten.. en dan kijken hoe het afloopt..

en ik ben allang blij dat ze het overleefd hebben met die koude..

groetjes,
Rita

donderdag 24 februari 2011 - 21:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon