menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hulp tuinindeling

diedevande17

Diedevande17

Hallo,
Mijn vriendin en ik hebben wat moeite met het creeren van een gezellige tuin. We hebben de basis goed aangepakt toen we hier kwamen wonen.
Bestrating met verlichting, tuinhuis, gazon.
Maar omdat het best een grote oppervlakte is en we het beste strak aangelegd hebben is het wat "saai". We willen graag wat meer gezelligheid en "hoekjes" om te zitten.
Ook rond de eettafel die midden op het terras staat.

Een aantal punten om rekening mee te houden....
We hebben een gastouder opvang, en zelf hebben we 2 jonge kids. Dus het moet kindvriendelijk zijn.
We willen graag wat schaduw, want zomers is het erg warm in onze tuin.
We houden van groen en kleur, maar zijn geen tuinmensen die elke zaterdag aan het tuinieren zijn.

Heeft iemand tips?

Tuinaanleg & Onderhoud

zondag 28 februari 2021 - 15:57
diedevande17

Diedevande17

Hier een impressie

Tuinaanleg & Onderhoud

zondag 28 februari 2021 - 15:58
Tuinprins

Tuinprins

Iemand met zo'n huis en kavel kan best een tuinontwerper betalen om het 'gezellig' te maken ...
dinsdag 2 maart 2021 - 05:55
PeterC

PeterC

Het ontwerp van onze tuin is een resultaat van een mix van meerdere tuinontwerpen.

Ik weet niet hoe het nu zit want onze tuin hebben we 15 jaar geleden aangelegd, en toen kon je wel meerdere mensen vinden die een tuinontwerp voor je maakten zonder dat je dat veel kostte. Daar zitten gemeenschappelijke elementen in die je een goede kijk op je tuin geven en bij elk ontwerp zat er wel een idee waarvan we dachten: OK, dat nemen we mee.
Je moet ook nadenken over wat je met en in je tuin wil doen. En waar de zon staat in de loop van de dag in winter en zomer.
dinsdag 2 maart 2021 - 19:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon