menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 5

Trouwdag

Ga naar meest recente reactie

Roeli

Roeli

Het zou vandaag 60 jaar zijn geweest. Het werden helaas maar 54. Wat zou ik ze graag nog eens beleven.

Tuinbabbel

zondag 2 september 2018 - 10:30
lilyboskat5

Lilyboskat5

Ondanks dat je man er niet meer is, toch een bijzondere dag voor jou.
Met heel veel herinneringen, die alleen jij kent.
Maak er toch een fijne dag van, Roeli, dan heb je weer een mooie herinnering erbij.
Liefs Lily
zondag 2 september 2018 - 11:14
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Mooi bloemstukje en dit soort dagen niet vergeten. maar terugdenken aan die mooie tijd.
zondag 2 september 2018 - 12:47
Minke Boer

Minke Boer

Sterkte deze dag. Fijn dat je zulke goede herinneringen hebt , Minke

Tuinbabbel

zondag 2 september 2018 - 15:01
Louisa S

Louisa S

Mooie herinneringen .... blijf ze bewaren Roeli !
zondag 2 september 2018 - 18:44
Roeli

Tekst aangepast

Roeli

zo lief. Mijn jongste zoon en zijn vrouw hebben mij vanmiddag meegenomen naar AQUA ZOO, bij Leeuwarden. Heerlijke middag gehad met prachtig weer. Stonden gelukkig veel bankjes om regelmatig even te zitten. Ben nu ook helemaal uitgeteld Mijn dank voor jullie lieve reacties.

Tuinbabbel

zondag 2 september 2018 - 19:18
Boerke

Boerke

In een mensenleven zijn er zo van die data die je niet vergeet. Kan er van meespreken. Het verlies van........mag zijn wat het wil. Als je er aan gehecht was,vergeet je het nooit maar koester je het ieder jaar.
zondag 16 september 2018 - 22:06
babsieNancy

BabsieNancy

Oh Roeli,sorry,..dat ik dit nu pas zie,het is altijd een dag met dubbel gevoel.Maar als je op stap gaat en de zon schijn,komt de warmte van hierboven en dan verzacht het ook een beetje.En is de persoon waarvan je houdt en het meeste mist toch weer een beetje dichter bij je.
dinsdag 18 september 2018 - 08:57

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon