menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hibiscus

Ga naar meest recente reactie

kabouterke

Kabouterke

Hoi
Is er iemand geinteresseerd in zaad van deze kanjers.
Ik ga er weer een massa zaad van hebben Het zijn prachtbloemen,en de struik zelf is volkomen winterhard,dus geen probleem voor jullie.
Stuur ze op vanuit Z.W.Frankrijk,dus wel even geduld hebben,en ook moeten de zaaddozen nog rijpen.
groetjes
Kabouterke
[afbeelding verwijderd niet-https]
Shot with [url=http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=Photosmart+M425&make=Hewlett-Packard]Photosmart M425 at 2007-07-20
vrijdag 20 juli 2007 - 18:41
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

ik zou er wel wat van willen maar zaailingen zijn toch niet soortvast of vergis ik mij???
groeten Damy
vrijdag 20 juli 2007 - 18:48
kabouterke

Kabouterke

Hoi Damy,
Ik denk van wel want ik heb eenpaar jaar geleden het zaad van deze Hibiscus gekregen en ondertussen,zijn alle Hibiscussen in deze kleur die ik er van in mijn tuin heb staan,afkomstig van zaad van die eerste en ze zijn allemaal gelijk,dus
grtjs,
kabouterke
vrijdag 20 juli 2007 - 19:09
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

a oké
dan mag je me er een paar opsturen
als je wil kan je nog wat zaad krijgen van men rode lupine
ik stuur je even een mailtje met men adres
groeten Damy
vrijdag 20 juli 2007 - 19:17
Jeannette1

Jeannette1

Hai Kabouterke, ik durf het haast niet te vragen maar zou ik........

Mocht je echt zaad genoeg hebben, houd ik mij aanbevolen!

Mijn emailadres en huisadres heb je al.

Deze kleur is wel erg mooi, wij hebben een Hibiscus al ca. 15 jaar en die is lila/paarsachtig.

Ook hebben wij er nog een die ca. 10 jaar jong is en die is licht lila, maar wel donkerder dan op deze foto van jou.

Groetjes, Jeannette
vrijdag 20 juli 2007 - 20:40
kabouterke

Kabouterke

Geen probleem Jeanette Ik zal er bij de papaverzaadjes doen,ok
Groetjes,
Kabouterke
vrijdag 20 juli 2007 - 20:55
Jeannette1

Jeannette1

Hai Kabouterke, dank je wel!

Ik zal ALLES goed verzorgen!!!

Groetjes, Jeannette
vrijdag 20 juli 2007 - 21:44
Tuinliefhebber

Tekst aangepast

Tuinliefhebber

Ik reageer voor het eerst op dit forum. Ik woon in Nederland. Ik vind de kleur erg mooi van de hibiscus en zou graag een paar zaden ontvangen. Mijn tuin heeft een afmeting van ongeveer 1600m2, dus altijd wel een plekje voor een extra struik of plant.
Groetjes, Emmy
vrijdag 20 juli 2007 - 23:05
koentje

Koentje

hey,

Ik heb ook wel interesse in zaadjes.
Ik ben net begonnen met men tuin wat in te kleuren met planten e.d.
En zo'n mooie plant zal er zeker niet in misstaan denk ik.
Heb je er nog over?

Groetjes...
zaterdag 21 juli 2007 - 00:11
Jeannette1

Jeannette1

Beste TuinadviesForumliefhebbers/sters, ik krijg van Kabouterke ook Papaverzaadjes om onder de Forummers te verdelen!!!

Houd het Forum dus in de gaten, ik hoop dat ik er een foto bij krijg, dan kunnen jullie hem allemaal zien!

Zodra het Papaverzaad dan gearriveerd is, zet ik het in een topic (ZAAD GEARRIVEERD)!!!

Wie dus ook Papaverzaad van Kabouterke wil hebben, stuurt als ik het topic geopend heb, zijn/haar HUISADRES maar naar mij toe!

Uiteraard mag je nu ook al een emailtje sturen, maar zet er dan wel bij (PAPAVERZAAD van Kabouterke).

Mijn emailadres staat bij mijn profiel!

Ik heb namelijk nog meer zaad (privé), wat Ger en ik nog verzendklaar moeten maken en anders raken wij in de war.

Groetjes, Jeannette
zaterdag 21 juli 2007 - 08:27
sylvain

Sylvain

Kaboutertje ik zie daar in uw avatar een mooie aronskelk staan ben jij ook liefhebster van die soorten planten ik heb er om en bij de twintig staan kleine en heeeeeellllll grote maar nu gaan we stilentjes naar de uitbloei groetjes en dag
zaterdag 21 juli 2007 - 11:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon