menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Je raad nooit wie 10min van mijn huis af was.

Ga naar meest recente reactie

an

An

Gisteren was Koningin Beatrix 10 min(op de fiets gerekend) van mijn huis af .
Ze opende bij ons op de zaanse schans het zaanse schans museum.
Mijn zus belde van KOningin Beatrix komt op de zaanse schans om half a 3uur
misschien vind je het leuk om te gaan kijken,
was druk met die kas in elkaar aan het zetten en dacht van laat ik maar gaan want zoiets gebeurd niet gauw zo dicht bij huis.
Aouk de jongste was naar een kinder feestje dus had het rijk alleen en ben toch maar gegaan.
zie foto´s

Tuinbabbel

donderdag 12 maart 2009 - 10:12
an

An

Dit is de auto waar ze in aankwam.
deze foto´s zelf gemaakt heb er nog 6 gemaakt met mijn mobieltje
durfde mijn camera niet mee te nemen want het indruk knopje moet schoon gemaakt en dat is erg duur kan je bijna niet indrukken ja met veel kracht (kan beter eens een nieuwe halen als het geld schip langs komt)

Tuinbabbel

donderdag 12 maart 2009 - 10:13
Karintje

Karintje

Hoi An,

Wat leuk zeg!!!

Ik woon nu al 26 jaar in België, maar ben geboren en getogen in Nederland en dat "Oranje-gevoel" dat blijft, super!!!

Grtz,
Karin
donderdag 12 maart 2009 - 10:16
an

An

[afbeelding verwijderd niet-https]
hier kwam ze aan rijden
[afbeelding verwijderd niet-https]
en hier sta ik met mijn zus op
bij mij zie je alleen mijn hand want die vrouw met die blauw hoed staat er voor
en tussen die lagen van die hoed zie je mijn gezicht en mijn zus zie je wel,
hier begroete ze de verkade meisjes [afbeelding verwijderd niet-https]
Ze zou hier anderhalf uur blijven tot 16.15uur ongeveer
maar toen kon ik niet heen mijn oudste dochter kwam thuis
toen ben ik naar de kruising gereden en heb samen met mijn oudste en mijn zoon voorbij zien rijden we stonden daar met 5 man het ging te snel om nog een foto te maken (dit was 2 min. van mijn huis afnooit geweten dat ik de Kongin zo dicht bij mijn huis zou kunnen zien(ik had haar bijna op de koffie kunnen vragen had ze lopend afgekunt (half uurtje lopen vanaf de zaanse schans als je heel snel loopt)
maar ze zwaaide wel naar ons want chantal en ik stonden met zijn tweetjes en ze zwaaide

nu heb ik prins Willem Alexander en prinses Maxima in het echt gezien (ook op de Zaanse schans ze had toen die rond toer (inburgering),en gisteren Koningin Beatrix
En dat allemaal zo dicht bij 10min a15min fietsen van mijn huis af.

was echt een belevenis

gr An
donderdag 12 maart 2009 - 10:22
LauraK

LauraK

Wauw An,

Wat een bijzonder moment, en leuk dat je er ook foto's van hebt kunnen maken!
Zoiets komt niet vaak voor, en dat is die tien minuten fietsen zeker waard.
En gelukkig was het gisteren ook nog eens heel mooi weer!

Groeten van Laura.
donderdag 12 maart 2009 - 10:35
an

An

Ja ik dacht ook zo dicht bij dat komt vast geen tweede keer meer,
dat je het op je fietsie afkan.
en het was echt lekker weer jammer dat ik naar huis moest voor de thuis komers.
Er werden dat ze vertrok verkade chocolade uitgedeelt .
Maar mijn zus die bleef zei dat ze de eerste dat ze aankwam meer kon zien dan de terugreis terwijl het minder druk was.

Maar ik heb haar op de terug reis in iedergeval gezien vlak bij mijn huisrijdend en zwaaiend naar ons 2min van ons huis af,
en dat was ook wel leuk
donderdag 12 maart 2009 - 10:49
schuurmans

Schuurmans

bij de officiele opening van Keukenhof door HM de Koninging op woensdag 18 maart mag ik ook aanwezig zijn. ik ben benieuwd of ik haar zal zien. want dat is natuurlijk een hele happening. en ik ben maar een Groei & Bloeier die er vrijwilligers werk doet in de vorm van groenvoorlichting. Koningin Beatrix is wel de beschermvrouwe van de vereniging, Groei & Bloei heet oorspronkelijk de Koningklijke Maatschappij voor Tuinbouw en Plantkunde. opgericht in 1872.

grt
henk
donderdag 12 maart 2009 - 13:04
rialle

Rialle

Dat is leuk An! En zo dichtbij als je was.........
Ik zou Trix ook wel eens in het echie willen zien, maar in Valkenburg was ze nog nooit.

Groetjes Rialle
donderdag 12 maart 2009 - 13:42
Matabish

Matabish

Da's weer een mooie herinnering voor jou An!!
Fijn dat je dit mocht beleven!

Groetjes,
Matabish.
vrijdag 13 maart 2009 - 00:31
an

An

Ja het was ook erg leuk wie had dat ooit gedacht,alleen jammer dat het zo snel gaat,ik heb haar bij mekaar misschien 5 minuten gezien

@Rialle en Ernestine als jullie haar daar bij jullie zien stuur dan ook foto's
ik hoop het voor jullie het is gewoon een leuke belevennis.

gr an
vrijdag 13 maart 2009 - 09:24
Peppody

Peppody

Ik heb haar ook eens de hand mogen schudden toen ze met Koninginnedag in Zutphen (mijn geboorteplaats) was. Ze was erg aardig.

Hé Rialle en Ernestine, dan ben ik ook van de partij hoor! Brunssum is hier een kwartiertje vandaan.
vrijdag 13 maart 2009 - 21:18
Tine

Tine

Wat een leuke ervaring is dat. Ik heb in mijn jeugd ook met de prinsesjes gespeeld. Ik woonde vlak bij het Loo en ze waren daar op bezoek. Ze gingen toen naar een dierentuintje waar ik naast woonde. Omdat ik daar vaak als kind hielp mocht ik van de eigenaar ook naar binnen en heb toen met Margriet samen op de schommel gezeten. Zij zal het wel niet meer weten maar ik was zo onder de indruk dat ik dat ogenblik nooit vergeet.

Tine
dinsdag 17 maart 2009 - 13:25
an

An

Hoi Tine wat een super ervaring ik denk dat weinige onder ons die ervaring met jou kunnen delen .
Echt een hele leuke herindering

gr an
dinsdag 17 maart 2009 - 19:54

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon