menu
Tuinadvies

FAQ

Hieronder hebben wij enkele vaak terugkerende vragen van onze klanten verzameld. Mogelijks vind je hier een antwoord terug op jouw vraag.

Levering

Als jezelf niet aanwezig bent, hang je best een handgeschreven en ondertekende brief aan de voordeur voor de koerier met de verwijzing naar het adres van jouw buren.
Alle bestellingen worden online geplaatst en daarna op het door jou gekozen adres geleverd. Afhaling is niet mogelijk. Kleine pakketten kan je ook bij een afhaalpunt in jouw buurt laten leveren.
Plaats jouw bestelling op een werkdag voor 16 u, kies voor een online betaaloptie en jouw pakket wordt diezelfde dag nog verstuurd. Levering is voorzien op de eerstvolgende werkdag. Tenzij een andere levertermijn is aangegeven in de webshop. Neem telefonisch contact op met onze klantendienst bij eventuele vragen hieromtrent.
Bestellingen vanaf € 40 worden gratis verzonden. Bij bestellingen lager dan € 40 komt er € 4.99 verzendingskosten bij.
Bij problemen met de levering, stuur je best een e-mail naar: [email protected]. Wij nemen dan contact op met de koeriersdienst, zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing en houden je op de hoogte.
Zodra jouw bestelling in het depot van de koerierdienst DHL gescand wordt, ontvang je een e-mail met een link naar de traceercode van Track & Trace. Via deze link kan je jouw bestelling volgen tot de levering.
Wij verzenden naar: België - Nederland - Luxemburg - Duitsland - Frankrijk. Opgelet: Sommige adressen liggen in afgelegen zones waar wij niet leveren omwille van te hoge verzendkosten. Ons assortiment verschilt per land. Kies jouw land van bestemming via het vlagje rechts bovenaan de website om het beschikbare assortiment te zien.
Terug naar boven icoon