menu
Tuinadvies

FAQ

Hieronder hebben wij enkele vaak terugkerende vragen van onze klanten verzameld. Mogelijks vind je hier een antwoord terug op jouw vraag.

Annuleren en retourneren

Retourneren kan enkel voor producten in nieuwstaat en in originele verpakking. Binnen 30 dagen na ontvangst. De verzendingskosten voor deze retour zijn voor rekening van de klant. Je kiest ervoor om het pakket zelf terug te sturen met een koerierdienst naar keuze of je vraagt een retourlabel aan via: [email protected]. De kost voor dit retourlabel is € 5 en dit bedrag wordt in mindering gebracht van het verschuldigde bedrag. Sommige artikelen kunnen wegens hun grootte niet met een retourlabel teruggestuurd worden en moeten worden opgehaald. De kosten hiervoor zijn verschillend per artikel. Neem hiervoor contact op met de klantendienst. Plantenbestellingen vallen niet onder het retourrecht, neem hiervoor contact op met de klantendienst.
Een bestelling annuleren kan enkel indien het bestelproces nog niet in gang is gezet = voor het verzamelen en verpakken van jouw bestelling. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantendienst en onze medewerker kan direct controleren of annulatie van jouw bestelling nog mogelijk is. Indien annuleren van jouw bestelling niet meer mogelijk is, kan je de bestelling na ontvangst retourneren. Voor plantenbestellingen dient altijd contact opgenomen te worden met de klantendienst om na te gaan of de bestelling nog bij onze kweker kan geannuleerd worden.
Terug naar boven icoon