menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Sleufeitiketten uit de webshop

Ga naar meest recente reactie

powerlite

Powerlite

Beste mede fruitliefhebbers,

Voor diegene die de sleufetiketten van deze webshop aankopen.
Print er niet op met uw laserprinter.
Hoewel je het zichtbaar niet zou zeggen , ze bevatten blijkbaar een soort plastiek.

Gevolg , ze smelten gedeeltelijk in de printer , en je mag de printer weggooien.

Zo heb ik gevaren gisteren

Als iemand weet waar je sleufetiketten kunt vinden die geschikt zijn voor laserprinters , ik kan ze nergens vinden , behalve in groothandel aan 350 euro voor een doos . Maar dan heb ik er voor gans de gemeente
donderdag 25 oktober 2012 - 16:45
groenbloemeke

Groenbloemeke

Staat toch vermeld dat je enkel mag beschrijven met pen of marker en niet met een printer ?
Of is dat er bij gezet na klachten ??
donderdag 25 oktober 2012 - 18:46
powerlite

Powerlite

Inderdaad groenbloemeke , dat hebben ze er zonet aan toegevoegd , omdat ik het uiteraard ook gemeld had aan de winkel.
donderdag 25 oktober 2012 - 21:04
satomi

Satomi

Misschien eens bij een (fruit)boomkweker gaan vragen om een aantal sleufetiketten tegen vergoeding?
vrijdag 26 oktober 2012 - 10:39
powerlite

Powerlite

Satomi,

De meeste kwekers gebruiken label printers , of ze schrijven ze met een stift.

Ik ken maar 1 kweker die laserprinteretiketten gebruikt , maar daar heb ik ze nog niet losgekregen. misschien lukt het deze winter wel.
vrijdag 26 oktober 2012 - 18:32
satomi

Satomi

Via internet zijn verschillende leveranciers te vinden, maar dan moet vaak wel een offerte worden aangevraagd. Op die sites is meestal ook een telefoonnummer te vinden; ik zou het daar eens gaan proberen.
zondag 28 oktober 2012 - 10:14

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon