menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Varens voor bloemschikken

mar10

Mar10

hallo, ik heb een vraagje voor de varenkenners
Welk soort varen om in de tuin te planten, is ook geschikt om te gebruiken bij het bloemschikken?
zaterdag 1 november 2008 - 11:55
Jose47

Jose47

Ik heb geen varens in de tuin staan en koop ze ook nooit, ik haal ze altijd uit de bossen, er staan er hier bij ons in overvloed.

groetjes
Josée
zaterdag 1 november 2008 - 13:41
boomvaren

Tekst aangepast

Boomvaren

Ik heb geen varens in de tuin staan en koop ze ook nooit, ik haal ze altijd uit de bossen, er staan er hier bij ons in overvloed.

groetjes
Josée

Beste Josée,
Je weet toch dat je strafbaar bent door dit te doen als het in openbaar bos gebeurt, hoe lachwekkend dit mag klinken. Als het uit de eigen tuin is of een prive bos met toestemming kan dit natuurlijk geen kwaad.

om de vraag welke varens je zou kunnen gebruiken om bloemschikken, dan moet ik haast zeggen praktisch allemaal. Als je naar de betere tuincentra gaat kun je voor een paar euro cent al een heel variatie aan varens kopen van allerlei structuren, want dat is toch wat je nodig hebt bij het bloemschikken.

Groetjes,
Danny
woensdag 12 november 2008 - 01:24
Jose47

Jose47

Hoi Danny,

Geen probleem voor mij hoor, ik weet dat zoiets niet mag, maar mijn broer heeft een groot bos dat zijn eigendom is, dus ik kan daar naar hartelust dingen zoeken. (gelukkig maar)

Groetjes
Josée
woensdag 12 november 2008 - 15:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon