menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wat is de nederlandse naam voor citrus deliciosa

Ga naar meest recente reactie

ballekeuh

Ballekeuh

beste

ik heb twee weken geleden een citrus deliciosa gekocht in de floralux. Spijtig genoeg stond er geen nederlandse naam bij. Alleen citrus deliciosa. Is dat de latijnse naam voor mandarijn of clementijn? Of is da nog iets anders?

groeten

Sam
zondag 29 juli 2007 - 15:19
kurt

Kurt

Citrus deliciosa is de wetenschappelijke benaming voor de Mediterrane mandarijnen

Veel succes,
Kurt
[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 29 juli 2007 - 15:25
rialle

Rialle

Hallo Ballekeuh, het valt mij op dat je in een andere topic in deze kategorie onderschrijft met de naam "Miguel" en in deze topic heet je Sam. Wie van de twee ben je nu eigenlijk?

Kun je misschien even antwoorden op de andere topic want je enveloppe die ik heb ontvangen was gescheurd en er zat geen enkel zaad meer in. Dat vind ik erg jammer want ik had me verheugd op het bloemriet. Ik zou graag nog wat zaden ontvangen, daarom even antwoorden op ander topic aub!!

Groetjes Rialle
maandag 30 juli 2007 - 11:36
Tine

Tine

Miguel, ik heb je een paar dagen geleden een mailtje gestuurd met de vraag of je de zaden van de jacaranda had ontvangen maar ik heb daar nog steeds geen reactie op.

Tine.
zondag 12 augustus 2007 - 01:11
sbeetje

Sbeetje

goeiemorgen

ik denk da er hier toch iets moet rechtgezet worden. zowel ik als mn broer zijn ingeschreven op dit forum. en aangezien da wij alle twee op de computer werken. Gebeurt het al eens da we per ongeluk een bericht sturen met de ander zn profiel.
daarom stuur ik soms berichten onder de naam miguel.
En mn broer onder de naam Sam. Twordt hier ingewikkeld

Ik kan jullie echt nie zeggen wa mn broer jullie allemaal beloofd heeft. Ik kan het hem wel eens vragen.

groeten

Sam

zondag 19 augustus 2007 - 11:12

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon