menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Canna

Ga naar meest recente reactie

51verhug55

51verhug55

Beste, ik heb een Canna in een pot staan, hoe kan ik hem het beste overwinteren?

Mvg, Vera
dinsdag 6 november 2012 - 14:29
Detuinenindemen

Detuinenindemen

De Canna moet in ieder geval vorstvrij overwinteren. Dat kan in de pot maar je kunt de knol ook uit de pot halen en in bijvoorbeeld turfmolm leggen. Canna's kunnen uitdrogen dus af en toe wel kijken en zo nodig met een plantenspuit benevelen.
dinsdag 6 november 2012 - 16:53
51verhug55

51verhug55

Bedankt,

Vera
woensdag 7 november 2012 - 12:02
joopsmit

Joopsmit

schoon maken en in nylon kous op hangen af en toe eens kijken of ze niet uit drogen maar in een donker vochtig schuurtje zal dat niet snel gebeuren
zaterdag 16 februari 2013 - 01:20
51verhug55

51verhug55

bedankt, hij staat nog altijd in de pot in ons tuinhuis, nu maar afwachten of er nog iets gaat uitkomen
zaterdag 16 februari 2013 - 13:42
canna

Canna

Hallo,
De kou niet vernietigen van de rhizome ?
donderdag 28 februari 2013 - 12:09
bryofan

Bryofan

wat hij bedoelt is: wordt de wortelstok/het rhizoom niet vernietigd door de kou?

even wat uitleg: bovenstaande forummer spreekt engels, en gebruikt google vertalen, dus vandaar dat het soms niet helemaal logisch is

Engels(to make it easier): just a little bit of information: the forum member above speaks english, and uses google translate to translte his english texts, so it sometimes is a little bit confusing for people who read it.
vrijdag 1 maart 2013 - 20:36
canna

Canna

Dank u bryofan
zaterdag 2 maart 2013 - 17:03
bryofan

Bryofan

geen dank, is voor mij juist goed om met engels te oefenen (zit op de middelbare)

in het engels: it's a good exercise in english for me, because i'm still learning it (secondary school), and it's fun because it isn't just translating sentences in a book, but it is also (a little bit) useful.
vrijdag 8 maart 2013 - 16:54

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon