menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Strealitzia buiten zetten

Ga naar meest recente reactie

Larreke

Larreke

Kort vraagje,

wanneer zetten jullie ju strealitzia buiten?

Dank je wel!
woensdag 2 mei 2012 - 16:57
PeterW

PeterW

Die van mij gaat vandaag naar buiten.
woensdag 2 mei 2012 - 17:46
Polplastron

Polplastron

't zal bij mij ook niet lang meer duren ...
woensdag 2 mei 2012 - 19:09
Roeli

Roeli

De mijne heeft de hele winter buiten gestaan.
Ik was hem vergeten.
woensdag 2 mei 2012 - 19:36
danny2

Danny2

Hier zijn ze al twee weken buiten, hopelijk kunnen ze er blijven, hoorde ergens mogelijk nachtvorst in het weekend.

groetjes danny
woensdag 2 mei 2012 - 20:50
zourky

Zourky

Hier bij ons staan ze ook al veertien dagen buiten en blijven buiten tot volgende winter,als de ijsheiligen deze maand niet overdrijven want dan komen s'nachts terug binnen,ik geloof dat bij Roeli waar ze buiten gebleven zijn in de winter dat ze nu in de hemel staan,ik hoop van niet en dan weten we weer iets meer.

groetjes Richard
donderdag 3 mei 2012 - 06:48
Roeli

Roeli

Inderdaad ,Richard.Als er een plantenhemel bestaat is hij daar allang aangekomen
( tot mijn grote spijt.)
vrijdag 4 mei 2012 - 12:42
Larreke

Larreke

Ai Roeli dat is minder...

Ik wil ze ook graag buiten zetten, maar las ergens dat ze minstens zes graden nodig hebben. Maar als jullie ze allemaal buiten zetten... Dan gaat ze hier binnenkort ook eruit!

bedankt alvast
vrijdag 4 mei 2012 - 20:46
zourky

Zourky

Misschien met de ijsdagen zoals de mensen zeggen dat is 10/11/12 mei denk ik het kan nu wel één dag later zijn juist weet ik het niet maar altijd rond die tijd.
Geven ze dan nachtvorst op radio of TV dan komen de planten terug binnen,anders blijven ze buiten.
Onze Agapantussen die komen ook allemaal zo vijf cm boven,daar was ik bang voor nu met die strenge winter,ze waren wel goed afgedekt met drie lagen noppenfolie en daar wat houten balken op zodat er niets kan weg vliegen.

Het zijn toch mooie honden he Larreke
groetjes Richard
zaterdag 5 mei 2012 - 07:49
Larreke

Larreke

Haha, zourky, prachtige beesten hé!! En rotverwend, hier toch!! Op dit moment geeft ze hier eens een diepe zucht omdat ze het blijkbaar nog wat te vroeg vind om wakker te worden Ik stoor haar blijkbaar met mijn getokken op de pc... haha!

Merci trouwens voor de info! Onze agapantus komt ook al een beetje piepen, heb ze ook met noppenfollie afgedekt, en blijkbaar is ze hier ook niet bevroren! joepie!
zondag 6 mei 2012 - 08:09
zourky

Zourky

Hier op de avatar dat was onze Usan onze derde en dertien jaar geworden nu hebben we onze vierde wordt volgende maand 2 jaar,ik had nochtans gezegd nu wil ik geen meer,maar ge mist iets,één maand heb ik het uitgehouden het gemis en verdriet is te groot, en hebben we nu onze Youri vanaf zeven weken.
Bij allemaal beestjes onder( mijn nieuwe vriend.)
groetjes Richard
zondag 6 mei 2012 - 08:43
Larreke

Larreke

Knap beest hoor, en ik ga zeker ook een naar youri kijken! Leuk als ze zo klein zijn hé!

Op mijn avater staat aury, zij is onze eerste hond sinds we samen zijn, ze is ondertussen 6.5jaar oud, maar op het fotootjes was ze denk ik ongeveer een jaar of twee.

Thuis bij mijn ouders hebben we ook altijd duitse herders gehad, en ook hier kunnen we niet zonder, het verdriet als je ze moet afgeven is heel groot hé... Maar hier zouden we ook weer onmiddellijk een nieuwe in huis nemen!

We hebben ook twee kinderen, en dat gaat ook prima samen!
woensdag 9 mei 2012 - 21:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon