menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ander gras tussen het mooie gras

Ga naar meest recente reactie

PVM

PVM

Wij hebben tussen ons gras ook "ander" gras staan (wat dikker en een ander kleur).
Wij trekken het regelmatig uit, maar het is een onmogelijk werk om dit allemaal te doen.
Wat is de beste oplossing, of bestaat er een produkt om dit "andere" gras weg te krijgen zonder beschadiging van het normale gras?
donderdag 2 augustus 2007 - 23:59
corrielat

Corrielat

HALLO PVM, ik heb dat ook in mijn gazon, voorheen stak of trok ik het weg, geen resultaat, en spuiten is voor mij geen optie, ik wil geen gif in mijn tuin gebruiken, nu denk ik, och als het maar groen is...
misschien dat iemand anders weet hoe het gifloos verwijderdt kan worden?????????
vrijdag 3 augustus 2007 - 07:54
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

zou verticuteren misschien werken ik zou het niet weten misschien helpt het
groeten Damy
vrijdag 3 augustus 2007 - 11:40
minouke

Minouke

neen, verticuteren zal niet helpen, maar ik denk dat dit jaar erg veel van dat breed gras in de gazonnetjes zit, vroerger nooit last van gehad , verleden jr een paar kleine plekjes en dit jr veel, na vraag bij de buren : hetzelfde
vrijdag 3 augustus 2007 - 12:11
deHaan

DeHaan

De beste en eenvoudigste manier om het te verwijderen is toch met de hand uitsteken.
Een andere manier is om er een druppletje roundup er op te laten vallen, maar dit is zwaar vergif.
zondag 5 augustus 2007 - 20:38
Larreke

Larreke

Hoi wij hebben dat er ook tussen. en ben ook nog naar een manier om het eruit te krijgen!
Idd uittrekken is quasi onmogelijk, t komt altijd terug hé.
Idd roundup mss eens proberen!!!

Groetjes
zondag 12 augustus 2007 - 20:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon