menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Stenen matten

Ga naar meest recente reactie

magdap

Magdap

Kan iemand mij zeggen waar men deze stenen (matten) online kan bestellen die in het artikel staan van tuinadvies : Terras aanleg: Tips bij de aanleg van een terras of tuinpad

Hartelijk dank

Magda

Tuinaanleg & Onderhoud

zaterdag 25 april 2020 - 12:40
minouke

Tekst aangepast

Minouke

Iets gevonden op internet ... https://www.aanlegnieuwetuin.nl/diensten-producten/complete-tuinen/
Misschien sturen ze het ook op....
zaterdag 25 april 2020 - 17:19
Patattenriek

Tekst aangepast

Patattenriek

Die link werkt niet Minouke
Ondertussen weer wel, site zal offline geweest zijn bedankt voor de link.
zaterdag 25 april 2020 - 18:27
c j de k

C j de k

Ja hoor in ned wel misschien is dat het euvel
zaterdag 25 april 2020 - 18:52
Tuinprins

Tuinprins

Met de regelmaat van de klok kom ik op internet foto's tegen die zijn gemaakt op de Chelsea Flower Show of een andere tuinenshow van de Royal Horticultural Society. De meeste materialen zijn in GB verkrijgbaar, bij ons lang niet altijd (of alleen tegen exorbitante prijzen). Verder kan het heel goed zijn dat op bovenstaande foto geen sprake is van matten maar van echt degelijk ouderwets handwerk. Het zou mij niets verbazen als iedere 'pebble' hier met de hand is gelegd. De grote showtuinen van de Chelsea Flower Show kosten al snel meer als € 100.000, sommige zelfs het driedubbele. Ja, als je geld hebt ....


Gegroet, de tuinprins
zondag 26 april 2020 - 11:39
magdap

Magdap

Hartelijk dank voor de tips. Ik zal een kijkje nemen op de site en hopelijk vind ik wat ik zoek.

Vriendelijke groeten
zondag 26 april 2020 - 21:28
magdap

Magdap

Hartelijk dank voor de tip. ik zal eens kijken op de site en hopelijk vind ik wat ik zoek

Vriendelijke groeten
Magda
zondag 26 april 2020 - 21:30
c j de k

C j de k

Nog eens even naar gezocht naar aanleiding van het stukje van de Tuinprins . Als op internet gaat zoeken kom je exact hetzelfde plaatje meerdere keren tegen o.a bij Russen , Spanjaarden en een Nederlandse site . Benieuwd hoe het met de auteursrechten zit
zondag 26 april 2020 - 21:52

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon