menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hulp in de tuin gezocht

kizzypeete18

Kizzypeete18

Beste forumleden en groen-liefhebbers

Wij zijn een gehuwd koppel, woonende te Lokeren in een huurwoning met een stuk tuin en bos aan.
Mijn man werkte bij Defensie, maar door hervormingen overgestapt naar een nieuwe job aan Zeebrugge wat veel energie van hem vraagt. Elke dag rijd hij 2 uur bovenop zijn normale 8u werk. Intussen is hij twee jaar in opleiding mechaniek en electriciteit. Eind vorig jaar is hij ernstig ziek gevallen met longontsteking. Ik vrees voor zijn gezondheid of erger, daar hij dit jaar ook nog de tuin voor de lente wil klaar zetten. Wij hebben geen familie die de handen uit de mouwen willen steken en staan er financieel alleen voor. De eigenaar van het pand kunnen we ook niet rekenen.
Ik zoek mensen (jongeren, senioren, met of zonder beperking) om ons te helpen met tuinklussen tegen een betaalbaar tarief.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Vriendelijke groeten
Kizzy Peetermans
E: [email protected]
donderdag 20 februari 2020 - 09:56
Polplastron

Polplastron

Ik ben zelf niet van die regio afkomstig, dus ik ken de omgeving onvoldoende. Maar toch geef ik je graag volgende tip. Kijk eens of er in de regio geen beroeps-of BuSO-school is met een tuinbouwafdeling. Door zo'n school aan te spreken, vind je vaak wel mensen die dit doen.
De school waar ik zelf werk doet zo'n werken ook tegen betaalbaar tarief, maar zoals gezegd ben ik niet van de regio.
donderdag 20 februari 2020 - 10:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon