menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Siertuin moet weg

Ga naar meest recente reactie

Colinmcr

Colinmcr

Beste tuinliefhebbers,

Mijn ouders hebben een mooie en goed onderhouden siertuin welke ze willen vervangen door een grasveld om meer speelruimte voor de kleinkinderen te creëren

Het zou zonde zijn om al deze gezonde planten en struiken gewoon weg te doen (buxus niet aangetast door de rups!, lavendel, rozelaar,..).
Wie geïnteresseerd is in deze planten mag me iets laten weten, wel moet alles in een keer meegenomen worden, aangezien het niet de bedoeling is alles stuk voor stuk te verhandelen...

De tuin bevindt zich in regio 3401 Landen.
Hieronder ook de link naar het zoekertje op tweedehands:


Groetjes,
https://www.2dehands.be/plaats/m1509066291/view?c=c41b759082ce0aa7411a74e54f8dbd13&previousPage=home

Tuinaanleg & Onderhoud

vrijdag 31 januari 2020 - 10:38
zuurtje

Tekst aangepast

Zuurtje

Wat een lieve ouders/schoonouders. Maar kan het niet en? en? gras om te spelen, bloemen om
te plukken enz .groenten in een paar van de groene"bakken"
Ineke
vrijdag 31 januari 2020 - 12:25
Colinmcr

Colinmcr

Hi Zuurtje,
Inderdaad lieve grootouders.
Er blijven nog genoeg planten en bloemen over in de rest van de tuin hoor. Het zal hun zelfs helpen aangezien ze minder werk zullen hebben.

Groetjes,
vrijdag 31 januari 2020 - 14:31
zuurtje

Zuurtje


Inelke
vrijdag 31 januari 2020 - 22:31
leerling

Leerling

Uit nieuwsgierigheid: wat doen ze met zo'n flessenrek in de tuin?
vrijdag 31 januari 2020 - 23:20
Tuinprins

Tuinprins

Als ik zo'n advertentie zie dan denk ik 9 van de 10 keer: "zeker zelf geen zin om de planten uit de grond te halen of ze vinden een hovenier te duur ..."

Buxus is overigens over en uit: als de buxusrups niet toeslaat komt er wel de schimmelziekte Cylindrocladium in.

Rozen die al jaren vaststaan zijn maar matig te verplanten. Van Lavendel is na een paar jaar het mooiste meestal ook wel vanaf.

Het is te hopen dat je een naief of onwetend persoon vindt die je uit de brand helpt ....


Gegroet, de tuinprins
zaterdag 1 februari 2020 - 08:09
Roeli

Roeli

Betekend.. verhandelen.. Dat er, buiten het werk met uitgraven er ook nog voor betaald moet worden ?
zaterdag 1 februari 2020 - 15:26

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon