menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Verharding

Ga naar meest recente reactie

meniek

Meniek

Ik heb een mooie siertuin met struiken en vaste planten. Helaas kan ik wg motorische beperking niets meer zelf doen in de tuin. Ik moet mijn tuin dus laten "herwerken" tot een tuin met veel minder werk en (jammer!) ook meer bestrating. Ik las over Terradec: heeft iemand daar ervaring mee? Aan klinkers begin ik niet meer: ik heb een zeer slechte kwaliteit en durf het niet meer aan. Iemand ideeën? Spui ze maar. Ik moet over het tuinpad kunnen rijden met rollator en rolstoel, dus geen gedoe met ongelijk liggende natuursteen en zo. Bedankt voor het meedenken.
dinsdag 22 oktober 2019 - 10:21
c j de k

Tekst aangepast

C j de k

Ik heb een zeer slechte kwaliteit en durf het niet meer aan .

Het is mij niet helemaal duidelijk wat hiermee wordt bedoeld , ondergrond ??
Om een goed begaanbaar pad of terras te maken zou ik kiezen voor gladde beton tegels 50 x 50 of 60 x 60 cm en dan twee naast elkaar voor een pad .
Terradec is een geweldig mooi systeem maar ik kan nergens iets ontdekken over de prijs , het zal m.i niet goedkoop zijn maar je zou natuurlijk altijd een offerte aan kunnen vragen .
Verder hoop ik voor je dat je toch nog wat zult kunnen genieten van wat er van de herwerkte tuin rest
dinsdag 22 oktober 2019 - 20:44
Roeli

Roeli

Ja, wat bedoel je daar eigenlijk mee ?
dinsdag 22 oktober 2019 - 20:48
zuurtje

Tekst aangepast

Zuurtje

Klinkt misschien ruig, maar een pad van vast beton, dus zonder naden, zonder onkruid. Mooie dunne toplaag, geen verf, er overheen van elk gewenste (zachte) kleur.
Ineke
woensdag 23 oktober 2019 - 12:04
meniek

Meniek

Ik heb de website van Terradec eens goed overlopen: prijzen zijn van 85 tot 110 € per vierkante meter.
Er is overigens ook nogal wat onderhoud aan en andere nadelen... (vind helaas de juiste url daarover niet terug). Het wordt bij mij toch geen Terradec...
Iedereen bedankt voor de commentaar!
zaterdag 26 oktober 2019 - 09:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon