menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinhuizen

jrkamp

Jrkamp

Beste tuinliefhebbers,

Voor mijn studie commerciële economie aan Avans Hogeschool Breda werk ik momenteel aan mijn scriptie. Ik verdiep mijzelf tijdens dit afstudeertraject in de Nederlandse tuinhuizenmarkt. Met deze enquête wil ik graag meer inzicht krijgen in het aankoopproces van tuinhuizen. Het onderzoek zal ongeveer 8 minuten van uw tijd in beslag nemen. De resultaten worden geheel anoniem verwerkt. Tenslotte verloot ik twee Keter Coolbars t.w.v. 69,95 euro,- per stuk. Om kans te maken op deze prijs dient u de vragenlijst volledig af te ronden en dient u op de laatste pagina uw e-mailadres in te vullen. Ik dank u vriendelijk voor uw tijd en moeite.

De link om het formulier in te vullen: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScaqdZVd4B-aP-g6torOgF-5Hj4DRkIfYUW-8zLutXxoN6cCA/viewform?c=0&w=1

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben over de enquête, neem dan contact op met mij via: [email protected]

Uw persoonsgegevens zullen veilig en betrouwbaar worden verwerkt, volgens de nieuwe AVG wet. Uw gegevens zullen niet worden verstrekt aan derden of gebruikt worden voor anderen doeleinden. Avans University

Tuinaanleg & Onderhoud

woensdag 30 mei 2018 - 22:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon