menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 2

Suggesties planten en bloemen in de tuin

Ga naar meest recente reactie

Jamal

Jamal

Lentekriebels....wie heeft ze nu niet?? Ik probeer nu alvast na te denken welke struiken, planten en bloemen leuk zullen staan bij ons in de tuin. Ons tuin staat in het oost zuiden. Het liefst heb ik planten die niet heel veel aandacht nodig hebben. Daarom zijn hortensia's een van mijn favoriete struiken Ik heb een border waar vooral veel middagzon op valt. Nu heb ik daar al het een en andere staan. Maar suggesties zijn erg welkom.

Tuinaanleg & Onderhoud

woensdag 15 maart 2017 - 22:38
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Bloemen. O.a. Phlox, rudbeckia, stachys 'hummelo', nepeta en vaste papaver. Vrouwenmantel , bolletjes van sneeuwklokjes uien en camassia enz.
Heesters. Spirea, hypericum en deutzia. Ik zou zeggen klik ze maar eens aan in de plantengids en kijk wat je bevalt. En niet schrikken er zijn heel wat soorten per plant. Je kunt hier bij de plantgegevens zoeken wat en wanneer je iets moet snoeien.
donderdag 16 maart 2017 - 09:35
Roeli

Roeli

Daar kan je niet veel meer bij in zetten. Dat houdt met één hortensia wel op, volgens mij.
donderdag 16 maart 2017 - 10:47
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Dat vond ik ook Roeli, maar wie weet is er in een andere hoek wel ruimte.
donderdag 16 maart 2017 - 12:16
Jamal

Jamal

smalle border biedt wel ruimte voor wat plantjes, dacht aan vergeet-me-nietjes en straks spaanse margriet. Ik heb net 4 lelie bloembollen geplant. Benieuwd hoe dat straks gaat uitpakken
vrijdag 17 maart 2017 - 17:09

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon