menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Verkeeerde Dahlia

Tuinman65

Tuinman65

Ik kocht in het voorjaar een 17 knollen van Dahlia bij een Hollandse leverancier en nu blijkt dat amper 4 er van zijn wat ik gevraagd had.
Wat kan ik daar tegen doen?
Mag ik de leverancier hier vermelden zonder in de problemen te komen?
Leo
maandag 17 augustus 2015 - 22:31
Marei

Marei

Ik zou eerst eens reclameren bij de leverancier. Heb je dat al gedaan?
maandag 17 augustus 2015 - 22:41
Tuinprins

Tuinprins

Altijd de kleine lettertjes lezen. Vaak staat er zoiets te lezen als "indien de bestelde soort is uitverkocht of niet leverbaar wordt een gelijkwaardige soort ter vervanging gestuurd". Ik geef meestal uitdrukkelijk aan dat ik alleen de bestelde soort wil hebben en niets anders.


Gegroet, de tuinprins
maandag 17 augustus 2015 - 22:45
Tuinman65

Tekst aangepast

Tuinman65

Ja Marei, dat heb ik gisteren gedaan. Ik heb daar mee gewacht tot ze allemaal in bloei stonden.
Nog geen antwoord gekregen.
Tuinprins, vervangen door een gelijkwaardige soort, daar zou ik me nog mee kunnen verzoenen .
Maar rood vervangen door wit, geel door roos enz..., is ver van gelijkwaardig.
Dan ben je als leverancier een knoeier en voor zulke mensen hoop ik dat ze zo vlug mogelijk failliet gaan.
Ja, soms kan ik echt hard zijn.
Pol Plastron weet dat ook.
De eerste keer kopen zal meteen ook de laatste keer zijn.
Leo

dinsdag 18 augustus 2015 - 19:59

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon