Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik kocht in het voorjaar een 17 knollen van Dahlia bij een Hollandse leverancier en nu blijkt dat amper 4 er van zijn wat ik gevraagd had.
Wat kan ik daar tegen doen?
Mag ik de leverancier hier vermelden zonder in de problemen te komen?
Leo
Altijd de kleine lettertjes lezen. Vaak staat er zoiets te lezen als "indien de bestelde soort is uitverkocht of niet leverbaar wordt een gelijkwaardige soort ter vervanging gestuurd". Ik geef meestal uitdrukkelijk aan dat ik alleen de bestelde soort wil hebben en niets anders.
Ja Marei, dat heb ik gisteren gedaan. Ik heb daar mee gewacht tot ze allemaal in bloei stonden.
Nog geen antwoord gekregen.
Tuinprins, vervangen door een gelijkwaardige soort, daar zou ik me nog mee kunnen verzoenen .
Maar rood vervangen door wit, geel door roos enz..., is ver van gelijkwaardig.
Dan ben je als leverancier een knoeier en voor zulke mensen hoop ik dat ze zo vlug mogelijk failliet gaan.
Ja, soms kan ik echt hard zijn.
Pol Plastron weet dat ook.
De eerste keer kopen zal meteen ook de laatste keer zijn.
Leo