menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Draadafsluiting 2 m hoog.

Ga naar meest recente reactie

Polplastron

Polplastron

Goeie avond allemaal,

Een collega van me wilde een draadafsluiting rond haar tuin zetten (zo van die metalen draad met groen plastic er rond, ook wel gekend als Bekaert draad of Betafence).

Zij was echter op zoek naar een draadafsluiting en palen die, vanaf de grond, zo'n 2m hoog waren. Volgens haar zou dit moeilijk te vinden zijn (Al lijkt het me toch wel straf ...).

Ik heb haar beloofd de vraag hier eens op het forum te gooien gezien er hier tuiniers van alle pluimage zitten.

De vraag is dus; waar vind je in België (liefst regio Antwerpen) van die draad en palen van 2m hoog (boven de grond)? De collega zou het geheel zelf plaatsen.

Groeten,

Pol
zondag 23 maart 2014 - 21:13
molleke32

Molleke32

Hallo pol,

het toeval wil dat wij vandaag ook die draad gekocht hebben.. Wij hebben hem gekocht bij pelckmans in lommel...maar volgens mij vind je die bijna overal.

groetjes vicky
zondag 23 maart 2014 - 21:26
Polplastron

Polplastron

Ik dacht dat ook, maar volgens haar waren er enkel lagere maten (tot 1,50m beweerde ze geloof ik). Nu ja ... ik zal haar eens naar P sturen, die hebben in Turnhout ook een winkel hé!
zondag 23 maart 2014 - 21:29
molleke32

Molleke32

inderdaad in turnhout is die er ook
zondag 23 maart 2014 - 21:39
pplakke

Pplakke

misschien dat het niet veel verkocht word in doe het zelf .
omdat je dan met een bovenbuis zit en je die draad moet aanspannen.
en je er wat ervaring nodig hebt om het goed te krijgen .
is het trouwens om een kangoeroe te houden?
want een dief knipt er zo een gat in .






zondag 23 maart 2014 - 22:22
Polplastron

Polplastron

Nee ... ze zouden het gewoon rond de tuin willen om er eventueel iets tegen te laten groeien of door te weven voor de privacy.

Heb je eventueel nog andere, betere voorstellen; let wel het mag niet te duur zijn. Een houten schutting paste niet binnen het budget.

Groeten,

Pol
zondag 23 maart 2014 - 22:46
cetinel

Cetinel

wij hebben van dat zogenaamde "tennisdraad" ook met bovenbuis.(2meter hoog)
dit is een soort afsluiting waarvan het gaas bestaat uit diamantvormige gaas,dit is iets sterker en vervormt minder als je er wat tegen laat groeien.
wij hebben het indertijd laten plaatsen, maar ik weet dat we in het zoeken naar de soorten draad er op verschillende plekken zijn tegengekomen,is echt niet zo moeilijk te vinden hoor.
een optie die ik ook overwogen heb,maar echtgenoot niet zo dolop was zijn betonnetten...dat word ook gebruikt heb ik al gezien...
maandag 24 maart 2014 - 01:30

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon