menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Website zelf ontworpen tuinen

Ga naar meest recente reactie

fmbosch

Fmbosch

Kort geleden heb ik een eigen website ontworpen over onze tuinen.
Het webadres is: overheekerboschke.nl
Gaarne commentaar.

gr felix
zondag 11 februari 2007 - 20:53
annis

Annis

Mooie site Felix en zeer zeker een mooie tuin. Ligt ook nog dicht bij ons in de buurt( Sittard)

Mvgr. Annis
maandag 12 februari 2007 - 09:13
koenh

Koenh

Mooie site Felix. Misschien nog wat verder te verbeteren door een plattegrond toe te voegen, en wat meer foto's.
groeten,
Koen
maandag 12 februari 2007 - 09:43
fmbosch

Fmbosch

Met de site ben ik nog maar pas gestart. Het is dus nog maar het begin. Hij zal in de loop der tijd nog heel wat veranderen, o.a. inderdaad de plattegrond.

gr felix
maandag 12 februari 2007 - 10:06
Lilian

Lilian

Lijkt me een heel gezellige tuin, kom eens een keer een kijkje nemen als de "tuindeuren" openstaan. We komen geregeld door Schimmert in het weekend, mijn schoonouders wonen nml in Valkenburg.

gr Lilian
woensdag 14 februari 2007 - 21:08
KaDeeke
zondag 4 maart 2007 - 15:38
fmbosch

Fmbosch

Hoi KaDeeke,

Het is de bedoeling dat in de komende tijd de website wordt geuploaded. Aangezien het tuinseizoen begint aan te breken, weet ik niet op welke termijn ik dit kan doen. Ik ben ook nog met twee cursussen in Belgie gestart, dreamweaver en tuinontwerpen op de computer, dus ....
ook ben ik op dit moment beperkt met mijn foto's. De tuin geeft momenteel niet veel mogelijkheden om foto's te maken.
Dus als je me even de tijd gunt.

gr riet en felix
maandag 5 maart 2007 - 11:31
KaDeeke

KaDeeke

Ja hoor, neem gerust jullie tijd
Ik zal af en toe wel eens wel eens naar de site gaan kijken of er al nieuwe dingen op staan.
Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk was een grotere versie van de foto's die nu reeds op de site staan te kunnen zien.

Groetjes en veel succes met de cursussen !

KaDeeke
maandag 5 maart 2007 - 21:29

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon