menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Onderhoud voortuintegels

amx

Amx

heeft hier iemand ervaring met een goede bladzuiger (/blazer) waarmee ik de bladeren voor het huis snel kan wegzuigen?
Het gaat om een betegeld oppervlak van ca 3,5 bij 2,5.
Vanwege het fietsenrek (ook voor de medewonende studenten) is/lijkt me een bladzuiger de makkelijkste oplossing. Geruchten over defecten aan de goedkoopste modellen icm vochtige bladeren (waar die dus het meest voor gebruikt gaat worden) doen aanleiding geven tot deze vraag...

Harken kan (zo gaat het tot nu toe), maar factoren tijdsbesparing en takenverdeling wegen hier mee ^^
vrijdag 3 februari 2012 - 13:26
Polplastron

Polplastron

Voor zo'n klein oppervlak denk ik toch eerlijk gezegd dat de aanschaf van een bladzuiger/-blazer niet opbrengt. Ik denk dat je eerder een hark of borstel vastpakt dan zo'n toestel.

Groeten,

Pol
zondag 5 februari 2012 - 11:18
deHaan

DeHaan

In mijn ogen is het snelste zoals je het nu doe.
zondag 5 februari 2012 - 14:36
minouke

Minouke

eventjes borstelen is nu toch geen moeite, een bladzuiger moet je ook uitkuisen en maakt nog veel lawaai ook.
Als je het blad zou wegblazen op zo een kleine opp. dan waait dat bij de minste wind terug.

De fietsen maken het misschien wel vervelend maar zijn er geen momenten waar ze weg zijn of weinig zijn? dan gauw een borsteltje en 't is weg.
zondag 5 februari 2012 - 14:52

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon