menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

In-Lite tuinverlichting

Ga naar meest recente reactie

debruynba

Debruynba

Als tuinverlichting heb ik gekozen voor In-Lite. Ik heb de kabel (27m 16/2) uitgerold, maar merk nu dat ik een 6m van die kabel tekort heb. Ik vind geen leverancier van kabel per meter (ook niet van de dikkere 14/2). Krijg ik problemen met die langere kabel? We gaan de transfo van 105Watt maar met 80Watt belasten). En mag ik echt geen andere zwakstroom kabel gebruiken bij In-Lite, één die wel per meter te koop is?
Heeft er iemand ervaring???
dinsdag 15 juli 2008 - 21:04
Wimus

Wimus

Hoi,

Kan je niet bij een zelfstandige electricien een stuk kabel van 6 meter kopen, die hebben dat type kabel toch wel op rollen zitten? niet?

Groetjes Wim
vrijdag 1 augustus 2008 - 21:06
Karintje

Karintje

Hallo,

Je kan toch gewoon kabel bijkopen en "bijpassen" tot je wel voldoende lengte hebt? In-Lite is een fantastisch systeem, dus ik zie het probleem niet echt!

Wij hebben in onze tuin/oprit ook gekozen voor In-Lite en zijn er zeer tevreden over, vooral omdat er zoveel mogelijkheden zijn en het een "poepsimpel" systeem is

Grtz,
Karin
maandag 4 augustus 2008 - 19:06
MDB

MDB

Hallo,

Via internet kun je bij een aantal winkels kabel aan de meter kopen hoor!
donderdag 11 september 2008 - 19:33
debruynba

Debruynba

In Landen heb ik een winkel gevonden die nog kabel per meter verkoopt. Mijn kabel is nu wel 33meter lang. Volgens de brochure zou dat problemen kunnen geven. Ik heb een transfo van 105Watt. In het weekend sluit ik een eerste spot aan. Over 3 weken volgen de 3 andere armaturen.
Volgens de winkel zal het wel lukken. Misschien kan ik hier of daar nog wel 1 of 2m kabel uitsparen.
donderdag 11 september 2008 - 21:45

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon