menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Iemand ervaring met een accutrimmer voor graskanten

rombaft

Rombaft

Omdat er in mijn grasperk nogal wat kantjes en boordjes zijn ben ik op zoek naar een goede graskanttrimmer.

Die ellendige draad overal meesleuren over een totale lengte van 40 meter zie ik compleet niet zitten, een motorbosmaaier is dan weer lawaaierig, onderhoudsintensief, overkill voor graskantjes en duur.

Nu zijn er wel accu graskanttrimmers op de markt o.a. van gardena, makita en bosch, heeft er iemand ervaring met die dingen, aante raden af te raden ?
dinsdag 4 maart 2008 - 02:18
Esem

Esem

rombaft,
Ik had ooit en kantmaaier van Bosch,en heb het misschien 5 x gebruikt en ben terug overgeschakeld naar manueel met een gewone huis tuin en keukenschaar,en vind dit voor mij nog steeds de beste en gemakelijke wijze van werken.
Ik zit toch ook wel met een 300 mt. aan graskantjes die elke week worden bijgeknipt.
Een kussentje onder de knieën en zo ga ik heel de tuin rond.

Gr Eddy,
dinsdag 4 maart 2008 - 09:02
rombaft

Rombaft

thx voor de tip, maar eerlijk gezegd, ik zie dat niet bijzonder goed zitten
woensdag 5 maart 2008 - 01:27
choco

Choco

Dag rombaft,
Nu mag je de oudere machines niet vergelijken met de nieuwere. Wat ook handig is, is de accugrasschaar van Bosch,
" Geen zelfontlading, geen memory-effect, altijd klaar voor gebruik dankzij de innovatieve lithium-ionenaccu " Deze machine is geladen op 1 uur, mag je altijd bijladen, zelfs als de batterij niet geheel leeg is. Je kan ook een combinatie aanschaffen van een grasschaar en een mes voor buxus, of een grasschaar + steel
kijk eens op deze site
http://bnptocs.bosch-pt.com/boptocs-bn/Category.jsp;jsessionid=7646833F29D78B1BE5AFAFAD657F2AC7?division=aw&language=nl-NL&ccat_id=87580

Dirk
woensdag 5 maart 2008 - 22:02

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon