menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Prikrol

Ga naar meest recente reactie

gert350

Gert350

Ik dien mijn gazon te prikken. Gezien de grootte zie ik het niet zitten om dit met de riek te doen.
De voorhanden machines zijn dan weer te groot... + heb negatieve ervaringen met huren ed.

Graag zou ik een kleine prikrol kopen (grootte van een gazonrol bv).

Op het net aan het zoeken geweest om te kopen maar nergens te vinden in Belgie (Kempen)

Weet iemand een adres aub?

Dank bij voorbaat!
dinsdag 4 september 2007 - 10:00
Plantadvies

Plantadvies

En anders een paar zolen met soort spijkers onder de voeten binden. Verkrijgbaar bij het tuincentrum.
dinsdag 4 september 2007 - 11:50
gert350

Gert350

Zulke zolen heb ik maar het stuk grond is te groot. In tijd spreiden heb ik ook gedaan maar is niet te doen.
dinsdag 4 september 2007 - 12:59
Plantadvies

Plantadvies

Dat is knap lastig Gert, dat begrijp ik. Toch heb ik deze prikrollen bij de tuincentrum gezien. Miscchien even op m..rktplaats kijken. ( mag geen reclame maken) Wat ik zelf doe is met een soort schimmel strooien. Zij zorgen ervoor dat het gras luchtig wordt. Mail maar even voor de merknaam.

Plantadvies
dinsdag 4 september 2007 - 21:19
wimlannoo

Wimlannoo

DAg Gert,
Ik zit met hetzelfde probleem. Kan je me eens doorgeven waar je die prikzolen kunt krijgen?
groeten wim
dinsdag 29 januari 2008 - 22:46
deburen

Deburen

Hallo,
Ik zou ook wel eens willen weten waar je zo'n zolen kan vinden, ik kom zo vaak in tuincentra en ben deze nog nooit tegengekomen. Wie weet waar ze zulke zolen verkopen? Liefst in provincie Limburg (B)

Groetjes
vrijdag 1 februari 2008 - 13:45
gert350

Gert350

Ik heb deze via E-Bay gekocht. Wereldwijd zoeken onder lawn aerator.

Van deze zolen ben ik echter niet zo tevreden. De banden boven je schoenen verschuiven na een paar stappen en vallen los of doen pijn.

Heb nu zo'n prikrol gekocht en is pakken beter.
vrijdag 1 februari 2008 - 16:22

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon