menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kom dat tegen

Ga naar meest recente reactie

Nigella

Nigella

de tomatenplanten hebben hier van die vreselijk grote bladeren (vind ik ) en een vriendin van mij zei dat ze die wel onderaan begint af te doen, zo komen die tomaten sneller rood.
Ik denk, ik ga toch maar de helft van zo'n blad stengel telkens verwijderen. En karwei, maar...nu zat ik toch wel met mijn blote armen tegen die gele vliegenvangers zeker. Dedju, ik had er een paar ook op stoelhoogte gehangen, omdat er toen een paar planten witte vlieg hadden die hoogte.

Heb ik tot 3x toe die goedklevende kol er moeten afpeuteren met disolvant
zal nog eens nadenken eer ik volgende maal van die vliegenvangers zo sterk verspreid hang
woensdag 18 juli 2007 - 21:32
an

An

vies he nigella die vliegen vangers ik had er altijd 1 onder mijn lamp hangen maar smakelijk is anders.
gr an
woensdag 18 juli 2007 - 21:39
Adrienne

Adrienne

Hi, hi heb jij nog chance zeg.
Ik heb er eens met mijn haar in gehangen
Die heb ik moeten laten kort knippen.
Dan wil een mens eens natuurvriendelijk zijn hé.
jakkes !!!
woensdag 18 juli 2007 - 22:00
an

An

dat geloof ik graag adrienne want dat spul kan plakken en dan die arme vliegjes er aan vast zielig hoor.
gr an
woensdag 18 juli 2007 - 22:03
Bowie

Bowie

Tja, van een grote vlieg gesproken.
woensdag 18 juli 2007 - 22:12
Nigella

Nigella

ik wist echt niet dat die gele plakkers ook zo veel kol hadden
donderdag 19 juli 2007 - 13:06
Lungsey

Lungsey

In de vliegenvanger die bij mijn schoonouders boven tafel hangt, hangen meer haren van mijn schoonvader dan vliegen! De lieve man is heeeeeeel doof (ik zeg: IS HEEEEEEEL DOOF) maar ook langzaam aan het dementeren. Behalve dus dat hij onze waarschuwingen nauwelijks hoort ("pa, pas op - je hangt in de vliegenvanger! PA! PAS OP JE HANGT IN DE VLIEGENVANGER!! PAAAA!!!!!!!"), vergeet hij de waarschuwingen ook iedere 2 minuten. Het is een gezellige boel bij hen thuis. Oudheid komt met gebreken, en gelukkig kan hij er nog wel om lachen... De vliegen ook, die komen niet eens meer in de buurt van al dat geschreeuw
donderdag 19 juli 2007 - 14:07
Nigella

Nigella

lach mij hier krom......misschien hebben de tomaten dat ook gedaan toen ik er tegen plakte, gelukkig maar dat het niet van die oude vliegenvangers waren van die bruine opgerolde. ik vond dat als kind zo vies...................
donderdag 19 juli 2007 - 15:54
hildavw

Hildavw

Wij hebben enkele tijd terug stickers in de vorm van zonnebloemen gekocht, ik dacht van Vapona, om tegen de ruit te kleven.
De vliegen zouden er aan likken en daarna dood vallen.
En inderdaad, in de buurt hebben wij toch al enkele dode vliegen gevonden en momenteel vliegen er geen meer rond !



hilda
woensdag 25 juli 2007 - 19:42
andre

Andre

Vliegenvangers hangen bij tomaten nooit van gehoord wel de gele lokplaatjes, maar ditzijn geen vliegenvangers

andre
woensdag 25 juli 2007 - 20:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon