menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 4

Nieuwe baas van Tuinadvies

Ga naar meest recente reactie

minouke

Minouke

Zoals we al een tijdje vermoeden is ook waarheid geworden..... Tuinadvies is overgenomen door Floralux.
Kurt heeft Tuinadvies dus verkocht en is er ook niet meer bij

Misschien ben ik nogal te gevoelig maar ik voel me zeer ontgoocheld over enkele personen die ons dit tenminste hadden kunnen meedelen!!

Chantal
vrijdag 10 april 2020 - 09:37
Louisa S

Louisa S

Beste Chantal , blij het ons wel te melden .... hopelijk blijft voor ons alles bij het oude en
kunnen we zo verder doen !
Vind het wel spijtig voor jou , dat je het op die manier te weten komt .....
vrijdag 10 april 2020 - 10:03
LT

LT

Goeden morgen Chantal,

Ben benieuwd hoe dit nu verder gaat...
Bedankt dat je ons hiervan op de hoogte bracht.

Groetjes, Lou
vrijdag 10 april 2020 - 10:05
Joukje Smeding

Tekst aangepast

Joukje Smeding

Nieuwe baas nieuwe regels. Even opgezocht wie of wat floralux is. Bedankt voor de informatie. En ik hoop dat ze tijd willen steken in dit mooie initiatief om tuininformatie te delen. Het zal een hele domper voor je zijn op dit moment. Mijn bestel geschiedenis stond voorheen keurig vermeld in de lijst en dat miste ik deze keer. Groetjes Joukje Smeding.
vrijdag 10 april 2020 - 12:05
pplakke

Pplakke

Persoonlijk nog nooit in Floralux winkel geweest niet echt dichtbij. Zie dat ze 2 winkels hebben op hun site. Verbaast me eigenlijk dat ze internet winkel kunnen overnemen, tenzij het soort fusie is. Aangezien een internetwinkel toch wel vrij groot bereik heeft en meer omzet zou ik denken. Hoe dan ook wat er ook met het forum zou kunnen gebeuren. Daar kunnen we toch niet veel aan doen, uiteindelijk is dat ook niet echt een kerntaak van een winkel. Ik denk dat we al blij mogen zijn dat we dit zo lang gehad hebben. Uiteindelijk kost het wel een hoop tijd om zo een forum te maken en te onderhouden denk ik.
vrijdag 10 april 2020 - 14:03
minouke

Minouke

Nee PPlakke, zelfs geen fusie, echt overgekocht en eigendom geworden van Floralux, het was vooral om de webshop te doen.
Ik zal nog wachten tot volgende maand om contact op te nemen en laat jullie dat zeker weten wat de gevolgen ervan kunnen zijn.
Ik hoop dat het tenslotte nog goed uitdraait met het forum.
vrijdag 10 april 2020 - 14:55
pplakke

Pplakke

Dat klinkt niet al te best voor het forum. Maar zo lang het niet bekend is zal het afwachten zijn.
vrijdag 10 april 2020 - 18:38
kristine 16

Kristine 16

Chantal,ik dacht dat jullie al lang van Floralux afhingen omdat het logo van Tuinadvies 't zelfde is van Floralux.
Ze hebben idd 2 winkels,omdat het een familiebedrijf is dat ruzie had.Hierop is een deel vertrokken en in Moeskroen Famiflora begonnen.Sedertdien is Floralux niet meer zoals vroeger.
Famiflora is groter én mooier en trekt vooral veel franstaligen.
Is trouwens niet de 1e keer dat ze ruzie hebben.Weet dit van kennissen uit die streek.
vrijdag 10 april 2020 - 19:43
minouke

Minouke

@Kristine, allé dat belooft wat te worden!
Nu ik ben wel geen werknemer of maak ook geen deel uit van de firma hoor. Ik ben wel al 13 jr moderator maar dat is op vrijwillige basis en dus zonder wedde. Automatisch heb je dan wel soms contact met Kurt, Koen en Ilse (webmaster die nu ook T.A. verlaat).
Dat ze samen gingen werken wist ik maar dit is toch iets helemaal anders.
Enfin we zullen afwachten hé.

Ik ga wel al mijn foto's eens doornemen en ze veilig overplaatsen op mijn Picasso-album, je weet maar nooit hé .


vrijdag 10 april 2020 - 21:43
LT

LT

Ik heb al mijn foto's ook op mijn oude PC staan...Dubbel op dus Onder de map "Digituin"
vrijdag 10 april 2020 - 22:16
kristine 16

Kristine 16

Ik hoop dat deze site blijft bestaan,is de enige waar ik zoveel plezier mee beleef en zoveel van leer.En dat jij mag blijven
Mijn foto's heb ik bij al m'n andere privé-foto's op een LaCie Externe staan omdat ik veel kaarten maak op verzoek.
vrijdag 10 april 2020 - 22:55
minouke

Minouke

Ba ja, we zullen gewoon verder doen zoals we gewoon waren en ik zal eens proberen van zodra er een vervangster is voor Ilse, kennis maken met de nieuwe en vragen of ze ook de technische kant van het forum wilt verzorgen.
zaterdag 11 april 2020 - 06:52
Roeli

Tekst aangepast

Roeli

We hebben wel eens een leuker bericht gehad op de vroegen morgen. Hopen er maar het beste van. Het kan toch niet bestaan dat dit wordt opgeheven.? Ik kan me voorstellen dat jij het als een
soort van verraad beschouwd, Chantal.
Toch iedereen fijne Paasdagen.
zaterdag 11 april 2020 - 08:28
Petrus 53

Petrus 53

Hoi Chantal, ik had ook al een paar keer in de gaten dat Floralux reclame maakte voor de website van tuinadvies.Zou zeker jammer zijn als alleen de website blijft bestaan maar we zullen zien en hopen dat het zo blijft.
Verder niet netjes hoe zij het gedaan hebben maar dank je wel voor het te laten weten.
Toch fijne paasdagen iedereen
zaterdag 11 april 2020 - 08:51
satomi

Satomi

Hela, watte??? Hoop toch echt dat ze dit fijne forum ondersteunen. Dat komt hun ook alleen maar ten goede. Toch maar flink duimen.
maandag 13 april 2020 - 15:42
minouke

Minouke

Zo denk ik ook Satomi, een mooi en sterk forum speelt alleen in hun voordeel. Gelukkig zie ik de laatste tijd erg veel nieuwe leden en dat is erg positief
maandag 13 april 2020 - 15:50
lilyboskat5

Lilyboskat5

Lieve Chantal, ik lees dit nu pas allemaal.

Is inderdaad niet netjes dat jij niets weet, ook al, krijg je er niets voor betaald.
Maar je hebt toch altijd klaar gestaan voor hun, dan vind ik op z’n minst dat ze jou daar netjes van op de hoogte hadden moeten houden.

Ik wil even zeggen dat ons contact altijd prettig is geweest.
CHAPEAU VOOR JOU !

We zullen zien wat de toekomst ons brengt.
En niet alleen met tuinvrienden.
Sommige dingen heb je niet in de hand.

Jij sterkte met alles en we blijven duimen dat hier niets verandert !

Liefs Lily
maandag 13 april 2020 - 19:16
minouke

Minouke

Vind ik erg lief van je Lily, het doet me in elk geval veel deugd.
Het kan even goed allemaal toch in orde komen hé, laat ons dat maar hopen

Groetjes
Chantal
maandag 13 april 2020 - 19:22
Roeli

Tekst aangepast

Roeli

Ik heb een vraagje. Opslaan van je foto's, hoe doe je dat. Kijk mijn foto's staan wel safe op mijn computer, maar alles wat onder elke foto is geschreven, alle
commentaar, door jullie geschreven, hoe kan je dat veilig stellen. ? Ik bedoel dus de albums .
maandag 13 april 2020 - 22:02
minouke

Minouke

Roeli, volledige albums weet ik niet maar ik zal dat aan Ilse vragen of dat kan.
De reacties zou je nog kunnen met 'screen print' .
dinsdag 14 april 2020 - 08:10
hildavw

Hildavw

Oei, wel raar om dat zo te moeten vernemen. De laatste tijd kwam ik wel niet veel meer op het forum, sommigen weten wel waarom.
Vorige week heb ik nog een levering gekregen van "tuinadvies" en vandaag of morgen verwacht ik de rest.
En nu maar afwachten wat de toekomst brengt (in deze toch al speciale tijden).

Tuinbabbel

woensdag 15 april 2020 - 11:37
minouke

Minouke

Goed nieuws
Koen (broer van Kurt) laat weten dat het forum ZEKER behouden blijft!!!! dus wat een goed nieuws hé!
Er wordt ook nog altijd gezocht naar een vervangster voor Ilse.

Yoepie een pak van mijn hart
woensdag 15 april 2020 - 12:04
lilyboskat5

Lilyboskat5

Dat is fijn om te horen, Chantal.

Dan wordt het vandaag een extra fijne dag.
Geniet van de en je tuin !
woensdag 15 april 2020 - 12:44
minouke

Minouke

Ja, vind ik ook
woensdag 15 april 2020 - 12:57
satomi

Satomi

Hé, gelukkig! Ik ben er dan wel niet zo vaak door omstandigheden maar toch, zou dit forum zeker niet willen missen!
woensdag 15 april 2020 - 13:38
Roeli

Roeli

Dit is

Tuinbabbel

woensdag 15 april 2020 - 15:27
Petrus 53

Petrus 53

Dit is geweldig om te horen en dank je wel Chantal voor dit mooie bericht en ben blij dat het blijft bestaan.
Nog een mooie dag en geniet van het goede weer
woensdag 15 april 2020 - 16:47
kristine 16

Kristine 16

Chantal,da's een deugddoend bericht.Ik reageer hier niet veel maar lees alles en zoek hier veel op,ook al is't jaren oud.
Nu maar hopen op een goede medewerking van de "Floraluxers" en dat ze met jou willen meewerken om deze site tot een groot succes te leiden en houden.
Je zal goed slapen vannacht.
woensdag 15 april 2020 - 22:12
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Die hebben een bloemetje verdiend. En jij ook.

Tuinbabbel

woensdag 15 april 2020 - 22:37
minouke

Minouke

YES! we gaan ervoor We mogen ZEKER zijn dat het forum zal blijven bestaan. Ze zien voordelen in het forum voor Floralux, klanten kunnen bij ons terecht voor info en hulp en ons forum krijgt zo ook meer leden bij .... dus zowel de webshop als het forum zullen mekaar versterken.
Alleen spijtig dat deze info zo laat komt, hadden we ons dan tenminste niet ongerust moeten maken. Maar allé, we zijn tenslotte blij en opgelucht
donderdag 16 april 2020 - 08:34
LT

LT

Dat is héél goed nieuws, hartelijk dank
donderdag 16 april 2020 - 08:42
Roeli

Roeli

Dat is dus een hele zorg minder.
Fijn dat je het even schrijft, Chantal.
donderdag 16 april 2020 - 11:37
kristine 16

Kristine 16

Jij blij,zij (Floralux) blij,wij blij.
donderdag 16 april 2020 - 16:14
Tiss

Tiss

Minouke,
Ook ik lees nu pas het hele '' niet zo leuke" verhaal. Na al die jaren trouw op post, zijn dat niet zo'n nette manieren. Maar nu heb je dan toch goed nieuws gehad. Daar ben ik ook blij mee. Op tv is niet zo veel naar mijn goesting,, en dan kijk ik altijd met plezier naar de mooie tuinen hier. Hopelijk kunnen we met z'n allen dat nog lang doen
Groetjes , Tiss
zaterdag 18 april 2020 - 16:51
minouke

Minouke

Mag niet verdwijnen hé Tiss, een veel te goed forum hier en wist je het al er zij 2 moderators bij namelijk Cj de k en Henk-Willem. Die gaan mee het forum in orde houden zoals topics op de juist plaats houden enz.
zaterdag 18 april 2020 - 17:11
Tiss

Tiss

Dan loopt alles weer zoals het moet
zaterdag 18 april 2020 - 17:16
Marei

Marei

.....en alles sal reg kom.......
zaterdag 18 april 2020 - 17:20
lilyboskat5

Lilyboskat5

Een voor Kees en Henk-Willem !
zaterdag 18 april 2020 - 20:22
Roeli

Roeli

Daar ik ook voor.
Bedankt, jongens.
zaterdag 18 april 2020 - 22:16
Petrus 53

Petrus 53

Een voor Allen van forum tuinadvies
zondag 19 april 2020 - 11:35
minouke

Minouke

@ Roeli
Ik heb een vraagje. Opslaan van je foto's, hoe doe je dat. Kijk mijn foto's staan wel safe op mijn computer, maar alles wat onder elke foto is geschreven, alle commentaar, door jullie geschreven, hoe kan je dat veilig stellen. ? Ik bedoel dus de albums .


Ik heb van Ilse antwoord gekregen op je vraag en dat is erg moeilijk en niet zo eenvoudig maar dit kan misschien later voorzien worden, maar moet eerst intern besproken worden, alvoor dit uit te werken.

Groetjes
Chantal
dinsdag 21 april 2020 - 10:46
Roeli

Roeli

Als alles blijft zoals het is, zou het nu ook niet meer nodig zijn., gelukkig.
Hartstikke bedankt voor de moeite, Chantal . En ook Ilse alvast bedankt dat zij er over denkt het op te lossen.

groetjes Roeli
dinsdag 21 april 2020 - 11:59

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon