menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 3

Ik ben nieuw hier

Ga naar meest recente reactie

KarinD

KarinD

Hallo allemaal.
Ik ben een maand geleden verhuisd naar mijn eerste huis met tuin. Ja, vroeger als kind hadden we een tuin maar ik deed niet veel meer dan gras maaien en onkruid wieden onder toezicht van mijn opa die hovenier was.
Zelf heb ik absoluut geen verstand van tuinieren maar mijn handen jeuken om een mooi tuintje aan te leggen. De tuin is nu een groot terras met 2 laurierkersen in pot en een heel klein tuintje met 3 planten onder het raam.
Ik wil graag borders aan gaan leggen en een waterpartijtje. Hoe of wat weet ik nog niet precies maar ik hoop hier de kennis en inspiratie op te doen om de tuin helemaal naar mijn zin te krijgen.
zaterdag 13 april 2019 - 11:15
LT

LT

We laten ons verrassen
zaterdag 13 april 2019 - 16:49
minouke

Minouke

Ja ja laat maar komen die foto's

Tuinbabbel

zondag 14 april 2019 - 09:40
KarinD

KarinD

Ik zal proberen foto's ta maken zoals het nu is, maar dat wordt wel met groothoek omdat je andrs niet veel ziet op de foto's.
zondag 14 april 2019 - 11:52
Boerke

Boerke

Wees welkom en durf vragen te stellen. Want je weet "stomme vragen" bestaan niet. Als je door de foto's loopt kan je daar al veel ideetjes opdoen. Ik ben hier al van 2006 en doe nog regelmatig mijn rondje foto's om te zien hoe ik iets kan veranderen of verbeteren.
vrijdag 26 april 2019 - 09:38
KarinD

KarinD

Dank je voor de tip ????
donderdag 2 mei 2019 - 09:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon