menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 4

Verjaardagen

Ga naar meest recente reactie

Roeli

Roeli

Ik keek net even wie er vandaag jarig zijn, en dat zijn , denk ik, alle forumleden. En ze worden bijna allemaal 19 jaar . Een enkele uitgezonderd, bv. WiPe . die wordt vandaag 119.jaar.

Ik wens bij deze dus iedereen een zeer gelukkig nieuwjaar en , ons allemaal , hartelijk gefeliciteerd.
dinsdag 1 januari 2019 - 11:01
LT

LT

Tja Roeli,
hier zie je dus hoeveel mensen géén datum opgegeven hebben
dinsdag 1 januari 2019 - 12:01
Patrikc

Patrikc

Waarom zure smileys LT ?
Iedereen mag toch zelf bepalen welke privé-gegevens hij/zij wil delen en welke niet, bovendien vind ik het weinig relevant.
woensdag 2 januari 2019 - 22:09
c j de k

C j de k

Waarom
Ik snap nog steeds niet waarom sommige mensen op het forum zulke lange tenen hebben !!
Een klein beetje vriendelijker met elkaar omgaan mag best , onenigheid is er al genoeg in de wereld
donderdag 3 januari 2019 - 12:19
Roeli

Roeli

Tja Kees. ik begrijp hier ook niets van.
Een vraag van mij, een antwoord van Lou en dan komt er zo'n botte opmerking van Patrikc die eigenlijk nergens op slaat.
Hij voelde zich kennelijk aangesproken, op de één of andere manier.
donderdag 3 januari 2019 - 15:49
Patrikc

Patrikc

Tja, ik voelde me nauwelijks aangesproken, heb zeker geen lange tenen, en zie niet waar het botte in mijn vraag zit, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik vond het gewoon raar dat al die mensen, die een beetje gehecht zijn aan hun privacy en/of gewoon geen behoefte hebben om op een tuinforum hun verjaardag te delen wat hun volste recht is, een trieste smiley kregen.
vrijdag 4 januari 2019 - 09:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon