menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 3

Berichten

Ga naar meest recente reactie

Roeli

Roeli

Is er wel eens iemand die zijn persoonlijke berichten leest ?

Misschien toch eens doen ?
zaterdag 8 december 2018 - 11:34
minouke

Minouke

ikke
zaterdag 8 december 2018 - 11:36
lilyboskat5

Lilyboskat5

Ik ook, Roeli.
Want het staat ook altijd duidelijk aangegeven.

Vraag je dat met een speciale reden ?
zaterdag 8 december 2018 - 11:59
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Altijd. Tenminste als het een PB' tje is.
zaterdag 8 december 2018 - 12:50
deHaan

DeHaan

Ik zou niet weten waar ik dat kan vinden
zaterdag 8 december 2018 - 15:08
Roeli

Tekst aangepast

Roeli

Inderdaad, Lily. Ik heb nu al een paar keer een PB tje geschreven en al enkele keren een antwoord op een aan mij gerichte mail. .
Daarom dus nu deze vraag. ( geldt niet voor jou, Lily. Dat was prima de luxe )
Er zijn wel eens dingen die privé zijn en die je niet aan de grote klok wilt hangen, alleen is het dan , zacht gezegd, niet leuk als je daarna niets meer hoort.
zaterdag 8 december 2018 - 15:09
minouke

Minouke

@ DeHaan, Bovenaan rechts, waar je naam staat, zie je een rood bolletje met een nummer in.
Als je daarop tikt zie je "Ga naar gesprekken", ook op tikken en dan zie je de berichtjes.
zaterdag 8 december 2018 - 16:32
LT

LT

Ikke ook
zaterdag 8 december 2018 - 23:57
leerling

Leerling

@Roeli
Hier stuurde ik onlangs een berichtje naar iemand die me een hele tijd geleden gevraagd had om een seintje te geven wanneer ik een plant kon delen. Ik kreeg geen antwoord, maar merkte wel dat die persoon, die oorspronkelijk vrij dichtbij woonde, ondertussen een andere woonplaats had opgegeven en al een hele tijd niet meer actief was op het forum.

Deze week nog las ik in de krant een artikel over 'ghosting'. On-line alleen beschikbaar voor abonnees, maar https://www.gratisdatingtips.nl/ghosting-wat-is-het-en-hoe-ga-je-ermee-om/ vertelt grotendeels hetzelfde verhaal.
Het artikel wilde vooral duidelijk maken dat 'ghosting' behoorlijk onaangenaam is voor de persoon die genegeerd wordt, maar dat het meestal te maken heeft met problemen die de persoon die niet meer antwoord ervaart.

M.a.w. hoogst waarschijnlijk ligt het niet aan jou dat je geen antwoord krijgt.
zondag 9 december 2018 - 01:18
Boerke

Boerke

Kom dagelijks op deze site om te zien dat er geen "rood bolletje" naast mijn naam staat. En ik mag niet klagen over antwoorden die ik krijg. En zeker een voor zij die binnen één dag antwoorden,hé Roeli.
zaterdag 15 december 2018 - 19:02
Roeli

Roeli

Normaal toch, Maurits.
zaterdag 15 december 2018 - 20:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon