menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

T is niet al wat vliegt in de tuin

Ga naar meest recente reactie

Esem

Esem

Het zijn niet alleen vlinders in de tuin, er is ook nog wat anders te zien.

Gr Esem,


[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 25 april 2007 - 05:01
an

An

gat verdarie wat een eng beest ,dat is toch een spin je hebt hem wel mooi gefotografeerd.
hoe krijg je die zo groot op het form bij mij worden mijn fotos altijd zo klein.
gr an
woensdag 25 april 2007 - 05:12
Esem

Esem

Bedankt An,en toch is het diertje maar enkele mm groot hoor.Ik denk zo een 7mm.meer niet.
Gr Esem
woensdag 25 april 2007 - 05:26
Bowie

Tekst aangepast

Bowie

Hier mocht je de foto toch wel minstens 10keer kleiner gemaakt hebben.

Nu is 't een beetje té levensecht.
woensdag 25 april 2007 - 06:03
an

An

ja vies he bowie ,je had hem beter op een afstandje kunnen fotograveren dan leek hij misschien niet zo eng en zo groot
wat is het eigelijk voor een beestje
gr an
woensdag 25 april 2007 - 06:12
sylvain

Sylvain

Hela serieuse beesten in uw tuin Esem is een prachtige foto als ge hem zo dicht kunt benaderen en ze blijft mooi zitten dan is het af want zeven mm dan moet myn bril op hoor anders heb ik de buurman zyn kippen op foto staan groetjes en dag(An is toch een lief spinnetje he)
woensdag 25 april 2007 - 06:50
an

An

ja hij is heel lief sylvain maar zo als ie op de foto lijkt zo groot blijft hij bij mij maar een eind uit de buurt
gr an
woensdag 25 april 2007 - 06:59
sylvain

Sylvain

An gij doet mij lachen en dan doet het pijn by mij dat weet ge ik vind het echt een pracht foto zo ,n klein beestje tot een monster laten door gaan dat kan ons Esem toch goed Esem ge moet er noch zo maken die kunt ge tetoonstellen doen groetjes en dag
woensdag 25 april 2007 - 07:11
Esem

Esem

An, Bowie,
het is de bedoeling om van een mug een olifant te maken.
Dat moent men in de fotografie een Macro opname.
En ja silvain zo denk ik er ook over ,een klein lief spinnetje dat maar amper zeven mm lang is.
Natuurlijk hier op de foto lijkt het wel uit de film van jurassic park te komen
Nu hoop ik maar dat jullie de film kennen van Steven spielberg.

Ps. als jullie het goed vinden zal ik nu en dan wel een foto van dieren en/of planten(bloemen)op het
topic plaatsen
Gr Esem,
woensdag 25 april 2007 - 07:44
an

An

ik vindt het prima maar even zonder gekheid je hebt hem werkelijk heel mooi gefotograveerd ik ga het ook eens proberen dan zal je mijn monster eens zien,hahaha
gr an
woensdag 25 april 2007 - 16:00
Esem

Esem

an ik ben benieuwd naar dat keine monstertje van jou.
En dan bedoel ik de foto ,niet verkeert verstaan hé.
Gr Esem,
woensdag 25 april 2007 - 17:11
an

An

nee ik begrijp je niet verkeerd ik was net de was aan het ophangen in de tuin en ben druk aan het kijken of ik wat zag maar hij komt err aan,doe mijn best.
gr an
woensdag 25 april 2007 - 17:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon