menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nadenkertjes

Ga naar meest recente reactie

hugo

Hugo

speciaal ééntje voor Ines en Co met een zomers melodietje d'erbij, omdat het zolang geleden is;; de anderen mogen ook kijken en luisteren hé

groetjes

http://www.accordeongirl.com/nadenkertjes.pps
woensdag 28 juni 2006 - 20:40
Fons

Fons

Mooi, mooi, mooi, ben wel van voor de oorlog.

Groetjes fons.
woensdag 28 juni 2006 - 21:25
Victor44

Victor44

Fantastisch Hugo,dat van die jeugd is echt waar. In ons binnenste blijven we eeuwig jong,hoe oud we ook worden!
woensdag 28 juni 2006 - 21:41
Nigella

Nigella

mooi Hugo waar haal je het toch elke keer
woensdag 28 juni 2006 - 22:04
andre

Andre

Hugo zeer mooi gebracht en met veel waarheid in

andre
woensdag 28 juni 2006 - 22:26
ines

Ines

Ach Hugo het zijn prachtige beelden en muziek!
Maar juist op vandaag smaakt het niet ,de bloemen zijn niet mooi en ze ruiken niet lekker,de wereld is slecht,de moraal is zoek,gans de dag
denk ik al aan die 2 schatten van bloemmekes die nu teruggevonden zijn,wanneer STOPT dit ?
Zooo triest!!!

Toch bedankt voor die mooie beelden tekst en muziek!grtjs,ines.

woensdag 28 juni 2006 - 22:47
andre

Andre

Ja ines ik denk dat wij ons allemaal rot voelen vandaag en denken ook aan die twee kinderen die nog moesten beginnen te leven, maar nu is het een schrale troost maar toch er is nog iets mooi in deze wereld en daarom zijn deze mooie beelden en muziek eigenlijk ook voor deze kinderen.

Groetjes andre
woensdag 28 juni 2006 - 23:19
ines

Ines

Ik zet als nagedachtenis zoals verleden keer 2 witte rozenstruiken!
Ho wat is dit toch erg!
Onbegrijpelijk!
donderdag 29 juni 2006 - 00:04
hofknoeier

Hofknoeier

Inderdaad zeer erg wat er met die meisjes gebeurt is,zelf heb ik een zoontje van 5.
Gewoon niet te beschrijven hoe erg ik dit vind.
Hopelijk vinden ze de dader snel,(misschien hebben ze hem al enkele weken vastzitten)voor mijn part mogen ze hem dan ophangen aan zijn edele delen!En dan is zo een straf nog te min voor mensen die zoiets kunnen doen.
Ze mogen de dader ook even langsbrengen en dan zal ik wel is ff een strafje voor hem uitvinden en dan kan ik niet beloven dat hij het overleeft.
Als er ooit zoiets verschrikkelijks zou gebeuren met mijn zoontje,wel dan sta ik niet voor de gevolgen in maar vinden zal ik degene die het gedaan zou hebben,en ja daar ga ik dan wel een paar jaar voor zitten,maar dan weet ik dat gerechtigheid is geschied,geen compassie met diegenen die zoiets kunnen of durven doen.

Ik weet dat dit geen onderwerp is voor het forum maar moest dit toch even kwijt.
donderdag 29 juni 2006 - 10:31
ines

Ines

De witte rozenstruiken die ik aanplantte zijn "Rosa White Morsday" heel fijne en kleine
kosterrozen die ingetogen bloeien, ik verzorg die extra,dit is mijn blijk van deelneming.

Ps: een eigenaardigheid op 1 van de struiken is er op 1 bloem een rode vlek ontstaan.(?)
ik bedoel er zit 1 rood blaadje in een van de witte roosjes.

donderdag 29 juni 2006 - 23:59
Adrienne

Adrienne

Hallo,

Hugo,
Ge hebt dat weer héél mooi gedaan.
Het zet je zeker even aan het mijmeren, da's dan een fijne manier om even te bezinnen.

Hofknoeier,
Wij zijn hier één grote vriendengroep die een sterke band hebben met elkaar,
door al wat de natuur ons geeft.
Ik vind het héél normaal dat mensen die houden van al wat groeit en bloeit,
diep geraakt zijn door datgene wat gebeurt is met Nathalie en Stacy.
T'is volgens mij dan ook heel normaal dat sommige onder ons even hun gevoel delen,
en hun mening geven op het forum.
Wij zijn nu eenmaal ook mama's, papa's, oma's, opa's en noem maar op.
Waren ze allemaal maar zo dan waren er veel drama's gelijk van de baan.

Ines, awel da's een schoon ideeke.
Ik hou van roosjes en ga er ook een zetten.

Als afscheid aan de meisje, medeleven met de familie en vrienden,
en in de hoop dat zoiets nooit meer gebeurt.

gtjs adrienne
vrijdag 30 juni 2006 - 09:35

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon