menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Fotos van ons tegelfabriekske .. om de gevels meer af te werken

Ga naar meest recente reactie

myriam56

Myriam56

onze eigen touch !!

Tuinbabbel

zondag 16 maart 2014 - 11:42
myriam56
zondag 16 maart 2014 - 11:43
Polplastron

Polplastron

Tof! En wat is de werkwijze precies?
zondag 16 maart 2014 - 12:06
svoffel

Svoffel

Wat knap, hoe kom je aan dat patroon erop? Jullie kunnen echt alles

zondag 16 maart 2014 - 19:57
zuurtje

Zuurtje

Ik denk een rubberen roller met relief
maandag 17 maart 2014 - 00:19
myriam56

Myriam56

Goeie morgen iedereen, zuurtje bijna goed, het is een grote rubberen mal !! die we gekocht hebben !! het is wat zoeken voor de juiste verhoudingen, de droogtijd en uiteraard de nodige verstevigingen, wij gaan er nu om te beginnen 20 maken, voor de gevels af te zomen !
maandag 17 maart 2014 - 08:58
erice

Erice

Ze zien er super chique uit... Wat zal dat mooi staan als ze tegen de gevel staan..... heel erg mooi...
maandag 17 maart 2014 - 12:08
minouke

Minouke

zoals Svoffel al zei... jullie kunnen echt alles waarvoor een dikke pluim!!!!
vrijdag 21 maart 2014 - 13:04
myriam56

Myriam56

merci Chantal
zaterdag 22 maart 2014 - 08:14
myriam56

Myriam56

ondertussen is er al 1 e kop van een gevel betegeld en ik vind dat het er niet slecht uitziet !!

Tuinbabbel

donderdag 3 april 2014 - 15:38
myriam56

Myriam56

en zo is het uitzicht van verre !!

Tuinbabbel

donderdag 3 april 2014 - 15:38
myriam56

Myriam56

Ik zou graag de onderste luiken behouden omdat ze zulk mooi ijzerwerk hebben en een ingenieus systeem om dat latwerk op en neer te laten bewegen, maar die moeten dus eerst gerestaureerd worden.... en de verdiepingen gaan uiteraard voor op alles, met electriciteit stoken is hier ook héél duur !! en boven gaan we dus een pelletkachel gebruiken of een warmtepomp ( op lucht)
maar denk daar het ossebloedkleur bij en uiteraard de mooie zalmkleurige geurende rozen, en blauwe regen !! ... van een terraske gaan we nog maar niet zeveren !!
donderdag 3 april 2014 - 15:42
erice

Erice

Fantastisch mooie afwerking is het... staat heel chique

terrasje.... tja... een keer per weer ofzo?
donderdag 3 april 2014 - 17:26
myriam56

Myriam56

Dag ERice,

Nee !! .... wij houden vanaf de temperatuur het mogelijk maakt vakantie vanaf 18.00 uur elke dag met een wijntje (zeker en vast geen grote naam ) en ons warm eten ... wij zijn de gelukkigste mensen hier in de streek omdat we dat zo waarderen... en uiteraard ook van mekaars gezelschap genieten, soms plannen smedend over de toekomst (of het werk dat moet gebeuren) , soms genietend (meestal trouwens) de gekke capriolen van ons diertjes ...en soms over de reactie's van de dorpelingen !!! Onze kleine wereld ,die als het klaar geraakt perfect zal zijn( althans voor ons ) .....Het terras is voor de toekomstige gasten , of de wandelaars die graag iets willen drinken aan democratische prijzen , en geen vier euro voor een borrelglaasje azijn betalen iets dat echt niet te zuipen was, en een week maagpijn veroorzaakte... ik wordt er nog steeds wee van tot in mijn onderbroek als ik daar aan terug denk jakkes dat was erg !!
donderdag 3 april 2014 - 20:11
erice

Erice



Oost- west.... thuis best
donderdag 3 april 2014 - 23:30
svoffel

Svoffel

Goede morgen,

Vandaag is het hier aan zee maar een grijze bedoening, eigenlijk zou het eens moeten regenen maar dan niet te lang en niet te hard.

Myriam,

Mooi is dat, kan het me voorstellen als het af moet zijn en de planten erbij. Jullie paradijs is prachtig aan het worden.
Hier op het forum zullen we weer mee kunnen genieten van al de vorderingen.
Dat van die wijntjes, daar heb je gelijk mee, wat ze je soms te drinken geven is een schande.
Wij kunnen er ook zo van genieten om samen een wijntje te drinken in Oost-West, thuis best.

Seffens naar de Brico om draad voor de Clematissen te kopen. (gekregen van een buurvrouw) Die zijn allemaal aangeslagen en groeien recht omhoog de sterren tegemoet.

Nog een fijne dag iedereen
vrijdag 4 april 2014 - 08:14
MadGardener

MadGardener

Hallo iedereen!

Ziet er schitterend uit die tegels. Zou wel leukzijn te weten hoe en waar jullie aan die rubberen mal kwamen. Ik heb namelijk veel zin om ook wat tegels te gaan gieten zo.

Groetjes
zondag 20 april 2014 - 16:33
myriam56

Myriam56

VEel werk hoor !!. eerst een sjabloon uittekenen en dan met rubber een mal maken wij hebben daar heel lang zoet mee geweest, het scheelt dat we geen televies kijken s'avonds en we ons met nuttige zaken bezig houden !!zoals deze kleinoden ontwerpen, ik zou zeggen succes !!
zondag 20 april 2014 - 19:13
wilma*15

Wilma*15

Myriam

Je krijgt zo wel eer van al je werk.
Ik vind het heel knap dat jullie dat zo allemaal zelf doen.


Het resultaat mag er dan ook wel gezien worden.
Prachtig.

Groetjes
zondag 20 april 2014 - 21:05
Adrienne

Adrienne

amaai wat mooi, chance dat jullie bezige bijtjes zijn
dinsdag 22 april 2014 - 07:13
myriam56

Myriam56

Goeie morgen, eerst nog even reageren , voor ik aan het griezeligste karwei dat er bestaat moet beginnen ( glaswol isolatie op de muren plaatsen) en het is enorm veel !!
Bedankt voor de fijne reactie's We zijn ook enorm tevreden over het resultaat, het is hard werken en geduld oefenen , want het duurt uiteraard een tijd eer de tegels droog zijn om verder verwerkt te worden.....Ik ben nu ook bezig om een vele smallere versie te ontwerpen om later rond de poort te plaatsen als omlijsting !!.. maar eer dat klaar is zal er nog wel een hele poos verlopen
dinsdag 22 april 2014 - 09:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon