menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Verrassingsgeschenk bij bestelling webshop tuinadvies

Ga naar meest recente reactie

Lino

Lino

Zijn er nog mensen die de voorbije maand een bestelling plaatsten bij de webshop van Tuinadvies?
Ik keek raar op toen ik zag dat mijn verrassingsgeschenk een CD was (en ook en 5in1 schillertje). Maar wat heeft een CD nu met tuinieren te maken?!

Mijn pakje was verder in orde en snel geleverd, dus het spreekwoord "een gekregen paard kijk je niet in de bek" is hier van toepassing.
Maar ik vind het zo'n eigenaardige keuze dat ik het hier toch eens wilde voorleggen.
donderdag 19 december 2013 - 08:11
kurt

Kurt

Beste,

Ik heb het even nagevraagd bij de inpakafdeling en het kan inderdaad zijn dat ze naast de geschenken die eerder al werden gegeven zoals de dunschiller er nu ook nog een CD met sfeervolle, rustgevende tuinmuziek bijsteken. Deze CD's werden enkele jaren terug nog in de winkels aangeboden aan 20 euro per stuk.

Mvg,
Kurt
donderdag 19 december 2013 - 08:39
Lino

Lino

Ah Kurt, je reageert zelf Fijn!

Ik weet echt niet wat ik met die CD nu moet doen. Naar de kringloopwinkel? Geen idee of ze daar CD's aannemen...
Ter info: Het geschenk bij mijn vorige bestelling (een pop-up tuinafvalzak) was een stuk interessanter. Echt bruikbaar om afgevallen blad te verzamelen.
Volgende keer zal ik toch maar weer meer rekening gaan houden met het meegeleverde cadeautje,
geen verrassingen meer voor mij.
vrijdag 20 december 2013 - 08:08
zuurtje

Zuurtje

mooie kerstgedachte Lino, maak er een ander blij mee, of gebruik hem als onderzetter, hang hem in de boom als vogelafschrikker, of, of, of.....
vrijdag 20 december 2013 - 11:54
Boerke

Boerke

Bij mijn bestelling zat ook een cd en mij hoor je niet klagen . Zoals Kurt zei vind ik het ook rustgevende muziek . Om aan ieders smaak te moeten voldoen is moeilijk . Wat voor de één goed is , is voor een ander misschien een prul.
Ik weet niet maar bij hoeveel handelaars , cafés,enz. krijg je nog iets voor een nieuwjaar ? Vroeger kon je er nog een kast mee vullen en nu amper een schoenendoos. Dus ik zeg alvast bedankt voor de attentie ( het gebaar) en ze zal zeker tussen de andere cd's een plaatsje krijgen.
Voor mij hoeven ze niets te geven maar elk gebaar is mooi,hoe klein ook .
Het gebaar(voor mij een soort respect) heeft bij mij meer waarde dan het materiale .
vrijdag 20 december 2013 - 22:52
Lino

Lino

Goed dat jij de CD leuk vindt.

Ik zei het hierboven ook al: "een gekregen paard kijk je niet in de bek",
maar als ik iets extra bestel om aan het bedrag te komen dat recht geeft op een geschenk, dan hoop ik toch stilletjes dat het geschenk iets bruikbaars is.
Ik wist dat het een verrassing zou zijn, dus wist ook dat het zou kunnen tegenvallen. Bij mij was dat het geval, bij u gelukkig niet.
Dat is al 1/2 die tevreden is.

en toch nog even zeggen: Tuinmuziek bestaat niet volgens mij. Tuingeluiden zijn mijn tuinmuziek.
zaterdag 21 december 2013 - 20:29
miema

Miema

Heb ook een bestelling gedaan een prikrol die is donderdag geleverd,maar bij mij zat er niets bij.
zaterdag 21 december 2013 - 20:32
Boerke

Boerke

Daarin heb je gelijk . Tuinmuziek zijn de tuingeluiden. Soms als ik wandel in een bos of ergens in de vrije natuur ,dan kan ik genieten van de stilte die je hoort.
De cd daarentegen was rustgevende muziek .
zaterdag 21 december 2013 - 20:50
Lino

Lino

miema schreef: Heb ook een bestelling gedaan een prikrol die is donderdag geleverd,maar bij mij zat er niets bij.
Was je al klant?
Er staat: "Actie voor trouwe klanten. Gratis kerstdecoratie: deze leuke sneeuwman met sfeerlicht bij een bestelling vanaf € 35*! Log in met het emailadres waarop u deze mail ontvangt, enkel zo wordt u herkend en ontvangt u dit gratis geschenk. * bestelbedrag ex. kosten.
Actie voor bestaande klanten tot einde voorraad.
zondag 22 december 2013 - 08:55
Boerke

Boerke

Ja,Lino heeft gelijk. Je moet steeds de kleine letterkes lezen . Dat is overal zo . Goed volgen wat ze je voorschrijven.
Zo heb ik vroeger ook al wat verminderingen voorbij mijn neus zien gaan . Kijk op alle bons goed wat ze onder- of achteraan bij schrijven . Soms zijn ze maar één dag geldig of is het enkel in één filiaal geldig van wie de bon is . Dus één goede raad ; goed lezen en nog eens nalezen. Maar in bovenstaand geval was het wel duidelijk aangegeven.
zondag 22 december 2013 - 09:09
piet1

Piet1

Zoveel mensen, zoveel meningen
je krijgt iets 'gratis', een geschenkje en het is niet goed zeker !

Een verrassing blijft een verrassing, het kan meevallen, of niet

Diegene die daar echt problemen mee hebben kunnen beter aanduiden dat ze 'geen' verrassing wensen. Toch opgelost.

En nu je met die cd zit, ja hier zijn al tips gegeven. Keuze te over. Ik voeg er nog één aan toe, mooi inpakken en als geschenk verder geven aan iemand. Wie weet gaat de volgende persoon daar helemaal geen probleem mee hebben.

Groeten

piet



zondag 22 december 2013 - 10:43
Boerke

Boerke

300 % eens.
zondag 22 december 2013 - 10:57
kurt

Kurt

Heb ook een bestelling gedaan een prikrol die is donderdag geleverd,maar bij mij zat er niets bij.

Beste,

Ik heb het even nagekeken en blijkbaar was dit uw eerste bestelling.

U heeft die actiemail voor trouwe klanten dan uiteraard ook nooit ontvangen aangezien we deze enkel kunnen verzenden naar mensen die reeds eerder een bestelling hebben geplaatst.
Binnen enkele weken zal u deze actiemailing ook ontvangen met telkens een ander geschenk erin voor bij de volgende aankoop.

Mvg,
Kurt
zondag 22 december 2013 - 11:07
kerstkind

Kerstkind

@Lino,
het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat een verrassing niet als zodanig uitpakt.
Jammer, heel jammer.
Maar misschien hier een ideetje pak deze CD opnieuw in en stuur hem op
naar Miema.
Miema blij en jij ook blij omdat je iemand anders weer gelukkig kunt maken in deze toch al dure tijden.

groetjes José

Tevens wens ik jou fijne Kerstdagen en alle goeds voor 2014.
zondag 22 december 2013 - 21:15
hildavw

Hildavw

Ondertussen heb ik al 3 van die rustgevende CD's.
Ik zet ze meestal op (als ik er aan denk uiteraard) als er bezoek.
Dat geeft een stille achtergrondmuziek, die de gesprekken niet storen.

Voor iedereen nog een fijne kerst en een vruchtbaar 2014
woensdag 25 december 2013 - 12:40

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon