menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Stam hibiscus

summerspookje

Summerspookje

hoikes ,

ik zoek tuin centra's hier in belgie, (oost-vlaanderen)die stam hibiscus verkoopt, ik heb op internet al gekeken , en heel mooie gezien , maar allemaal in nederland en eentje in zwevegem , wel wat ver van mijn deur, ik denk wel dat er iemand op dit forum een adres weet

groetjes

liefs summer
vrijdag 23 augustus 2013 - 11:58
hildavw

Hildavw

Ik denk dat je die bij Marechal in Turnhout kan vinden. Ook niet direct bij de deur, maar de moeite om eens te bezoeken.
http://www.marechal.be/nl/gidsen-en-brochures/planten-encyclopedie/heesters/altheastruik-hibiscus-syriacus/

Misschien ook bij Pelckmans, ook in Turnhout.

Een van onze buren heeft enkele jaren geleden een zaailing van onze hibiscus gekregen en die heeft hij zelf opgekweekt tot een hibiscus op stam.
Uiteraard wel wat geduld hebben, maar vermoedelijk een goedkopere oplossing.

groetjes

Hilda
vrijdag 30 augustus 2013 - 19:55
summerspookje

Summerspookje

bedankt hildavw
ik ga er zeker naar zien , zaadjes zal wel wat lang duren als ik zie hoe mijn appelsien en citroen boompje groeit,ik heb er eentje gevonden bij bakker , een gemengde met drie kleuren, die brengen het naar huis, ,en pelckmans daar heb ik ook al dikwijls geweest en meermaals in het zak gezet met de soort van plant , daar sta ik nu niet zo voor te springen , maar ik kan toch nog eens gaan zien wie weet,de site van marechal ga ik toch ook bezien

groetjes

summer
vrijdag 30 augustus 2013 - 20:14

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon