menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Grote ramp in zwitserland

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Corrielat

Triest nieuwsbericht,
grote busramp treft veel slachtoffers,
waaronder ook kindertjes uit Belgie en Nederland,
zo'n bericht treft je tot in je ziel,
zeker als je hoort dat er ook kindjes uit onze buurt getroffen zijn.
Bij deze wens ik alle nabestaanden van deze slachtoffers strekte toe,
ik weet dat je niets kan doen om hen te helpen,
het enige wat je kan doen is met hun meeleven en bidden voor troost.
Dit wil ik eventjes opschrijven, omdat je de hele dag aan niets anders kan denken dan aan deze grote ramp.

Groetjes Corrie.
woensdag 14 maart 2012 - 16:39
minouke

Minouke

ja ik mag er ook niet aandenken moet onvoorstelbaar verschrikkelijk zijn als je dat moet meemaken.
Je kunt zelf niet hopen dat het ooit beter wordt, het gemis zal er altijd zijn voor die mensen.
We kunnen alleen maar veel sterkte toewensen en hopen dat ze goed opgevangen worden.

groetjes
Chantal
woensdag 14 maart 2012 - 16:49
Adrienne

Adrienne

Hoe moet het voelen om het verhaal van je kind nooit te kunnen horen, een wezentje ,uit je eigen hart en bloed geboren…..
Waarschijnlijk, zoveel moois aan mama en papa te vertellen, een week op de tanden gebeten, om niets door te bellen!
Alleen verlangend naar vandaag, om alles te vertellen in geuren en kleuren, ... niet wetend, dat dit tragische ongeval kon gebeuren.
Dit slaat als een bom, een krater in het hart van zovele mensen…. niemand wil je dit enorme verdriet toewensen….
Steunbetuigingen, één minuut stilte, de Koning op bezoek…. allemaal héél mooi…maar de ouders blijven zitten met hun immens verdriet…ergens in een hoek!
Hoeveel huisjes waren misschien niet versiert….met WELKOM THUIS lieve schat, of nog een verrassing, die de mama niet vergat.
Alles laat nu alleen een grote leegte in hun leven, hun leven, dat ze ook aan de kinderen hadden gegeven!
Iedereen, van hier en ver hier buiten, vragen zich af…hoe het kon, dat deze kinderen hun dromen smolten als sneeuw voor de zon?
Alle tranen, gaan nooit de pijn in de harten van de ouders kunnen beschrijven, omdat zij, met zovele vragen achter blijven.
Je kind nooit meer kunnen knuffelen…of slaap lekker. .tot morgen...of goeiedag, sterkte voor al die mama’s en papa’s, broers en zussen, oma's en opa's, alle familie en vrienden.

Vergeten we ook niet de chauffeurs en begeleiders ook zij laten geliefde achter die niet weten waar ze t' hebben.

Sterkte

woensdag 14 maart 2012 - 20:01
Eniavaswen

Eniavaswen

Ik moet ook heel de tijd daaraan denken.
Gisteren toen ik het nieuws hoorde, werd ik er helemaal stil van. Ik was zo blij dat ik m'n eigen kids van school kon gaan halen en ik heb ze alletwee een extra dikke knuffel gegeven. Dat is ongeveer het ergste wat een mens kan overkomen.
Mijn mama gaat al jaren skieën in Saint-Luc en het is heel onwezenlijk dat daar dan zoiets gebuert.

Van mij ook heel veel sterkte voor alle getroffenen.
donderdag 15 maart 2012 - 11:31
Boerke
vrijdag 16 maart 2012 - 19:33
corrielat

Corrielat

Boerke,

Natuurlijk worden de chauffeurs en begeleiders niet vergeten,

Maar iemand die ooit een kind of volwassene heeft moeten afgeven zal weten,
je kindje is je eigen vlees en bloed.
zoals iemand zei,
Als je je ouders verliest ben je wees,
Als je je partner verliest ben je weduwe/naar
Maar een kind verliezen?????
dat kost je een lidteken in je hart, dat blijft heel je leven bloeden.

Maar inderdaad, het is een te grote tragedie,
voor de volwassene hun nabestaanden,
en de nabestaanden van de kindjes

Ik wens allen die dit getroffen heeft, heel veel sterkte en kracht toe.
vrijdag 16 maart 2012 - 20:07

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon