menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een verhuis En een poes ...

Ga naar meest recente reactie

porphyrion711

Porphyrion711

beste leden.

Bijna een jaar woon iik in de studio waar ik nu woon .

En ik heb me een Poesje aangeschaft voor de gezelligheid , eigenlijk eerst een hondje dat ik wou , maar bij nader inzien , was een Poes beter.

haar naam is Plouche , zij is van 4 Juni , n de mama is een Perzisch langhaar , de papa , een grote onbekende.

Zij heeft lang haar , een echte mooie pluimstaart grijs en wit gekleurd , enorm lief en aanhankelijk , zindelijk , Maar mag en wil niet buiten , Schrik voor wind en regen ....
Ze is al content als ze aan het raam kan kijken

Nu 15 april , ga ik weg uit deze studio en neem ik een "woononderbreking" TTZ ik ga een 6 maanden wonen bij een zeer goede vriend ... maar er is iemand allergisch in het huis daar , hij woont in boom.

na die 6 maanden hoop ik om op een appartement te kunnen wonen , waar ik plouche terug kan meenemen , geen haar op men hoofd dat er aan denkt haar weg te doen .

Zijn er kattenmensen en liefhebbers die voor haar een tijdelijke opvang kunnen bieden? ik doe onder geen enkel omstandigheid Plouche weg ,z e is een egt schatje en zj is men trouwste vriendin

uiteraard ga ik vaak langskomen om ze te bezoeken , maar ze kan egt niet mee ,

Wie kan me hierbij helpen , liefst mensen uit de buurt wel te evrstaan

Groeten

jens
zondag 8 januari 2012 - 21:45
minouke

Minouke

Zijn ze wel echt allergisch aan katten, dit kunt ge met een bloedonderzoek bij de huisdokter te weten komen (heel eenvoudig).
Ik ben ook allergisch maar godzijdank niet aan kat en hond.

't is niet omdat men de ganse tijd zit te niezen en te hoesten dat het aan de kat ligt, bij mij is het huisstofmijt en dat is in 80% van de gevallen zo.

maandag 9 januari 2012 - 11:42
corrielat

Corrielat

Allergie is vaak een smoes om honden en katten te weren in huis,
natuurlijk zijn er mensen die werkelijk allergisch zijn,
maar ik heb zelf meegemaakt om dit als smoes aan te halen,
waarom zeggen ze niet gewoon, ik wil geen beestje in mijn huis,
last van haartjes en stof wat ze vervelend vinden, ziet er voor hun niet fijn uit,
Als ze wekelijk allergiesch zijn is het natuurlijk zeer vervelend.
Toch hoop ik dat er iemand zo diervriendelijk in jou buurt is die jou katje liefdevol op wil nemen,

succes ermee,


maandag 9 januari 2012 - 23:31
Gespeel

Gespeel

Ik heb gereageerd via PM maar nog geen reactie gekregen, misschien niet goed aangekomen?


.
dinsdag 10 januari 2012 - 12:00
porphyrion711

Porphyrion711

best leden ,

Sorry dat ik niet vlugger kan antwoorden , daar ik in brussel les volg , ben ik dus net klaar mlet mijn dageijkse bezigheden ...

de mensen zijn idd allergisch aan katten en ik ken ze goed hoor , ik neem huh niet in twijfel

Gespeel: ik stuur je dadelijk een PM terug , mochten er nog mensen in de buurt zijn die dit zouden kunnen vanaf Halverwege april , laat me Aub even iets weten
dinsdag 10 januari 2012 - 21:57
porphyrion711

Porphyrion711

Ik heb een regeling kunne treffen met men maat in Boom , plouche kan dus rustig mee ...

Ik dank jullie toch voor de moeite die jullie gedaan hebben

Ik verhuis hier in hobken binnen 2 weken ...

Alles staat al klaar om mee genomen te worden



Groetjes

jens
dinsdag 31 januari 2012 - 12:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon