menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Voor de dames

Ga naar meest recente reactie

daggie01

Daggie01

Een échte dame heeft altijd een proper huis, een goed georganiseerd huishouden, een lege wasmand,... is altijd opgemaakt, geparfumeerd,... is slank en gedraagt zich steeds voorbeeldig.

Kopieer deze status als je net als ik begint te vermoeden dat je een man bent


vond ik bij een vriendin op facebook
vind het wel erg goed bedacht
dinsdag 30 augustus 2011 - 23:02
lentemode

Lentemode

[afbeelding verwijderd niet-https]

Schitterende topic !

En ik eet zo graag 'Sletteslierten', = Spaghetti alla Puttanesca...

Groetjes,
Mia
woensdag 31 augustus 2011 - 11:00
cetinel

Cetinel

als ik het eerste berichtje overdenk dan WIL ik helemaal geen dame zijn....lijkt me saai en vermoeiend..
woensdag 31 augustus 2011 - 14:01
lentemode

Lentemode

Dus ...

Een 'dame' met 'groene vingers' bestaat niet !
woensdag 31 augustus 2011 - 15:49
an

An

ik wil geen dame zijn want dan kan je niks meer doen ,ben net als Lein een slodder vos ,rommelkont,enz enz ,
als ik eindelijk een lege wasmand heb ligt ie al weer vol denk ik een leeg aanrecht te hebben is ie al weer vol ,denk ik ha ik heb alles gezogen(geveegd )kan ik weer beginnen noem maar op ,waar ben ik dan als mens je bent alleen maar een sloof van een ander ,
woensdag 31 augustus 2011 - 16:15
printemps

Printemps

Een 'Dame" bestaat enkel als er een legertje hulpjes is
woensdag 31 augustus 2011 - 16:19
an

An

ben ik helemaal met je eens Ann,
want anders moet je alles zelf doen ,dan mag je alleen braaf stilzitten en netjes blijven
je keurig gedragen,
woensdag 31 augustus 2011 - 16:37
marero

Marero

IK BEN EEN DAME

woensdag 31 augustus 2011 - 18:18
marero

Marero

[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 31 augustus 2011 - 18:19
Polplastron

Polplastron

Oei ... ik ben dus stiekem een man? Maar gelukkig is mijn vrouw een echte dame en houdt ze me wat in het gareel.
woensdag 31 augustus 2011 - 18:41
Rita1960

Rita1960

Iemand die met de blouse in de rozen blijft hangen is geen dame.
Want dames rúiken aan de rozen.. snoeien laten ze de tuinman doen



ook hier geen dame.. ook nu rouwrandjes onder de nagels... en als ik groene vingers heb komt dat van het pletten van teveel groene bladluizen en te weinig lieve heers beestjes en bij de zwarte vingers...

juist!

en nooit meer raden hé

ennuh, zolang ik door de ramen naar buiten kijken kan, was ik ze niet.. zonde van mijn vrije tijd

woensdag 31 augustus 2011 - 20:02
LauraK

LauraK

Hahaha, zo herkenbaar allemaal! Ik ben ook liever in de tuin bezig dan
binnen, en maai liever het gras dan dat ik met de stofzuiger het huis door ga...
Natuurlijk gebeurt dat ook wel, maar het liefst kijk ik dan naar buiten, en bedenk
wat ik daar allemaal kan gaan doen -en met veel meer plezier!

Groeten van Laura.
woensdag 31 augustus 2011 - 20:53
kerstkind

Kerstkind

ahummm...............dames poepen rozenblaadjes!!!!

nou.....ik beslist niet
groetjes José
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 31 augustus 2011 - 21:31
Rita1960

Rita1960

nu hier dus ook niet


(en ik ken ze wel die dat denken )

woensdag 31 augustus 2011 - 22:37
marero

Marero

lap kben door de mand gevallen door de rozen, das de rozen hun schuld maar kheb geen rouwrandjes zenne, neeje echt nie....op de moment toch nie want kheb mijn pollekes goe geschrobd met een borstelke en zeep die naar rozekes riekt, gelijk een echte dame, yihaaaaaaaaa
woensdag 31 augustus 2011 - 23:05
daggie01

Daggie01

hahahahaha geweldig
donderdag 1 september 2011 - 07:58
lentemode

Lentemode

Jaaaaaah, TuinFairy, je fotootjes spreken boekdelen !

Wedden dat wij hier met z'n allen zo'n borsteltjes op de badrand en bij de lavabo's hebben liggen ....

Groetjes,
Mia
donderdag 1 september 2011 - 11:09
marero

Marero

lap weer niks....
okee ik geef het toe, ik ben geen dame, alhoewel ik het toch eventjes geweest ben in een ver verleden toen mijn vriendje nen officier van de franse marine was...zucht, kmoest wel toen al wast nie met mijn volle goesting,
kzit liever in de grond te graven en met mijne neus in de bloemmekes
donderdag 1 september 2011 - 13:26
renate67

Renate67

Hier ook geen dame,
Huishouden is een puinhoop ondanks hulp; ik zoek me meerdere keren een ongeluk naar het een of ander.
Als de wasmand met vieze was een keer leeg is zijn er altijd nog wel 2 of 3 wasmanden met vouwwas. Strijken doe ik al helemaal niet meer (dan blijft de was nog langer liggen en wordt het uiteindelijk toch ongestreken aangetrokken).
Nu ook weer gescheurde gespleten nagels met rouwrandjes, straks nog gauw borstelen en daarna mijn haren wassen (worden mijn handen en nagels ook schoner van) om mijn handen weer enigszins toonbaar te krijgen want ik moet morgen werken.
Maar er zijn wel tweejarige plantjes uitgeplant vandaag!!
Renate
zondag 4 september 2011 - 22:46

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon