menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zaadruilbank

Ga naar meest recente reactie

marero

Marero

hehe dat klinkt chique hé, eigenlijk wast alleen maar om te zeggen dat het zaad van de californische slaapmutsen rijp is en ik vergeten ben wie er buiten mandy ook zaad van wou hebben??
maak u bekend meid!!!!
en als er nog liefhebbers zijn?
enne ik had graag zaad gekregen van tomaat orange banana, en misschien nog andere tomaatjes zoals black from thula, khoor daar ook over stoefen
en kzal vanavond als ik terug ben eens in mijne zaadbak gaan rommelen en zien wat er nog te krijgen of ruilen of whatever ook is
zondag 14 augustus 2011 - 15:47
Mandy

Mandy

Heb ik allebei voor je, Mar..... Orange Banana and Black from Thula.....

Allebei heel grote tomaten...... met makkelijk ook grote zaden......haha.....

zondag 14 augustus 2011 - 16:40
Rita1960

Rita1960

Hoi Mar,

slaapmutsjeszaad zou ik van je graag krijgen..

heb wel geen O. banana en Black from Thula voor je maar wel andere tom.zaden..

groetjes,
Rita
zondag 14 augustus 2011 - 21:10
Mandy

Mandy

[ heerlijk he... de tomaten hangen nog aan de planten en we beginnen alweer noestig zaadjes te sparen voor volgend jaar haha]
zondag 14 augustus 2011 - 21:18
marero

Marero

yezz yezz, da komt in de chakos zoals ze bij ons zegge, dus voor mandy wast ook slaapmutskes hé en van die tomaten zijn een paar zaadjes genoeg zenne zo een stuk of 5 is al genoeg, denk dak uw mailke met adres nog heb, zal dees week de mutskes opsturen
kheb ook nog in de aanbieding eenjarige delfinium gemengd, en als ik in de tuin ga kijke misschien nog zaad van de vaste delfinium, kheb ne witte en ne paarse en ne lichtblauwe
kheb ook nog nigella damascenas, da zijn witte en lichtblauwe,papaver allegro,feloranjerode crocosmia,poppys gemengd,dianthus barbatus,lychnis coronaria en cosmos picotee
de rest moet ik nog oogsten
en ik zou nog graag een paar zaadjes van witte, gele en oranje lupinen hebben, een paar maar
zondag 14 augustus 2011 - 22:27
marero

Marero

rita mag ik van jou een mailke met naam en adres aub, en wat voor tomatenrassen heb jij in de aanbieding als ik vragen mag??
zondag 14 augustus 2011 - 22:28
Mandy

Mandy

Als je nog wat Cosmos picotee overhebt???

Wil je ook wat paprikazaadjes???? ronde en langwerpige en peperzaadjes???
zondag 14 augustus 2011 - 22:33
Rita1960

Rita1960

Hoi Mar,
'k heb in de "aanbieding" de coeur de boeff, de grappa Galia, Momeymaker, Ciliegia Giallla, Yellow pear en de Gardeners Delight.

groetjes,
Rita

PS je hebt een PM
maandag 15 augustus 2011 - 18:37
cetinel

Cetinel

hoi rita,kun je voor mij ook een paar zaadjes misen???
maandag 15 augustus 2011 - 19:10
Rita1960

Rita1960

hoi Fatmah,

ennuh... welke soorten want van sommige soorten heb ik nog maar een paar zaden.

uit 't blote hoofd, gardeners delight, grappa G, moneymaker heb ik nog genoeg..


maandag 15 augustus 2011 - 19:59
cetinel

Cetinel

kom dan goed uit,want heb interesse in de moneymaker en gardeners delight..
ik heb zaad van orange banans en black fromtula alsje wilt?
maandag 15 augustus 2011 - 23:30
marero

Marero

ok het zaad is van de slaapmutsen is gedroogd en klaar voor verzending, rita het komt er aan zenne meiske, en als je der nog hebt zou ik van jou graag enkele zaadjes van de yellow pear hebben en de gardeners delight
mandy het zaad van de cosmos ligt te drogen, één dezer dagen komt jouw envelopje ook eraan, de slaapmutsen zitten al in de envelop
dinsdag 30 augustus 2011 - 13:49
marero

Marero

oops envelop van rita toegeplakt zonder briefje derbij te steken, dus langs hier dan maar, succes met de mutsen rita
dinsdag 30 augustus 2011 - 13:50
Rita1960

Rita1960

Oeps, dat maakt niet uit hoor Marleen.. 'k zie ze graag tegemoet.
en wil jij mij een pm sturen met jouw adres zodat ik je de zaden van de Yellow Pear en de Gardeners Delight kan sturen??

@Cetinel,
als ik het adres van Marleen heb gaan ook jouw zaden op de post van de Gardeners Dehlight en de Moneymaker.
en ja, als je een paar zaden van de Black-from-Tula en de andere soort wilt opsturen graag! Kunnen deze in de volle grond of moeten ze onder glas?

Heb jij mijn adres nog? zo niet graag even bericht. doe ik je een pm toekomen.
Ik heb het adres van jou nog als je tenminste nog op 153b woont. Zo niet dan graag nieuw adres.

Ennuh even heerlijk off topic.. hoe is het je vergaan met de zaden van de Nieuw- zeelandse spinazie??

groetjes,

Rita
dinsdag 30 augustus 2011 - 18:12
marero

Marero

rita, ventje heeft daarstraks toen hij naar de vergadering vertrok je brief nog gepost dus hij is onderweg, en kheb je een pm gestuurd met mijn adres
alvast bedankt op voorhand
dinsdag 30 augustus 2011 - 23:45
Rita1960

Rita1960

PM ontvangen en de zaden gaan vanochtend met de post mee

woensdag 31 augustus 2011 - 07:39
marero

Marero

[afbeelding verwijderd niet-https]
tof, bedankt rita
woensdag 31 augustus 2011 - 18:08
Rita1960

Rita1960

Yep, Marleen, de zaden van de slaapmutsen zijn hier zaterdag gearriveerd!

Thanx!

Rita
maandag 5 september 2011 - 06:37
Mandy

Mandy

Goeiemorgen Marleen, zeg wilde jij nou ook nog tomatenzaadjes en/ of paprikazaadjes hebben???

Ik ga nu beginnen met ruilen en anders is alles op.....
maandag 5 september 2011 - 08:33
marero

Marero

oke bedankt rita de tomatenzaadjes zijn vandaag aangekomen,
mandy, graag had ik zaadjes van de black from thula of ziets gehad, een paar is genoeg zenne, en wat voor peperkes of paprikas heb je?? jouw envelopje gaat deze week nog op de post, kmoet nog postzegels gaan halen eerst
en fairyke natuurlijk zijn der nog slaapmutsen te krijgen meid, stuur maar een pm met je adres en naam
nog iemand anders ???? der zijn verse slaapmutsen en cosmos picotee in de aanbieding, ahja en kheb ook nigellas , iemand interesse?
maandag 5 september 2011 - 14:31
marero

Marero

oops mandy, kben de orange bananas vergete te vermelden,sorry heb der een paar voor mij??
maandag 5 september 2011 - 14:32
Mandy

Mandy

Van mij ook een
maandag 5 september 2011 - 15:49
cetinel

Cetinel

zaadjes vandaag ontvangen,waarvoor mijn oprechte dank!!!
maandag 5 september 2011 - 17:42
marero

Marero

allee wij zijn weeral goe bezig, de bloemen staan nog in de tuin en we zijn weeral aant plannen voor volgend jaar....yihaaaaaaa....klapt in de pollekes...lol
ok nog zegels gaan halen das voor morgen en dan gaan de brieven voor mandy en tuinfairy op de bus
cetinneke heb jij voor mij een paar zaadjes van de black from thula en de oranje bananen of zal ik ze gaan schooien bij mandy???lol
mandy van die peperkes kleine groene en heel hete voor ventje gaat dat?
paar zaadjes maar
maandag 5 september 2011 - 18:11
Rita1960

Rita1960

Graag gedaan Cetinel

mocht je na al deze aanvragen nog een paar zaden overhebben van de Black from Tula en de Bananas graag!

maandag 5 september 2011 - 18:29
Rita1960

Rita1960

Lein, zijn die geschikt voor de openlucht teelt??

zo ja, ik heb nog zaden van de Moneymaker en de Grappa Gallia..

voor de Gardeners Delight moet je bij Marleen zijn )

maandag 5 september 2011 - 20:15
cetinel

Cetinel

ik zal es kijken of ik zaadjes heb voor jullie!
maandag 5 september 2011 - 20:25
marero

Marero

ahja, van die speciale tomaten die ik had meegebracht van beervelde heb ik 1 plant kunnen redden van de regen, en der is 1 rijpe tomaat van voortgekomen en 1 die nog moet rijpen dus heel veel zaad ga ik daar nie van hebben denk ik
tis de green zebra
maandag 5 september 2011 - 23:36
Mandy

Mandy

O Lein, ik heb wel veel interesse..... ben je ook voor de ruil maar dan met andere rassen tomaat???
maandag 5 september 2011 - 23:47
Mandy

Mandy

Ik heb je een lijstje gegeven..... Is er wat bij????
dinsdag 6 september 2011 - 15:04
Mandy

Mandy

Wallflowers??? Hoogte ongeveer 60 cm...is eigenlijk 2-jarig maar als ke de zaadjes gewoon laat vallen heb je ze elk jaar op dezelfde plaats terug.......
dinsdag 6 september 2011 - 15:42
Mandy

Mandy

Ja, ja, ja.... maar dan stuur ik je de envelop want zo maar.... dat is te gek....
je hebt een pb

dinsdag 6 september 2011 - 17:11
marero

Marero

ok laatste 2 brieven zijn opgestuurd
donderdag 8 september 2011 - 19:59
Mandy

Mandy

not yet lein
vrijdag 23 september 2011 - 20:44

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon